Ustawa o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta- szkolenie zamknięte
Nasze recenzje i certyfikaty
(4.9)
(5.0)
RIS: 2.06/00049/2023
ISO: 9001:2015
Dane szkolenia
Ustalany indywidualnie
Ustalany indywidualnie
Ustalany indywidualnie
Monika Kwiatkowska
Głównym celem szkolenia z ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta jest zapoznanie uczestników z nowymi przepisami, które wprowadzają zmiany w obszarze jakości i bezpieczeństwa w placówkach medycznych.
Uczestnicy będą mieli okazję:
- dowiedzieć się jak przygotować się do nowych obowiązków,
- zrozumieć elementy systemu jakości,
- poznać procesy uzyskiwania autoryzacji i akredytacji,
- oraz nauczyć się identyfikować i reagować na zdarzenia niepożądane.
Szkolenie, prowadzone przez doświadczoną ekspertkę, będzie obejmowało praktyczne przykłady, dzięki czemu kadra kierownicza oraz pracownicy podmiotów leczniczych zyskają niezbędne narzędzia do podnoszenia standardów opieki i bezpieczeństwa pacjenta. Udział w szkoleniu umożliwi uczestnikom nie tylko zdobycie aktualnej wiedzy na temat ustawy, ale również przyczyni się do optymalizacji procesów wewnętrznych i zwiększenia efektywności działań na rzecz jakości i bezpieczeństwa w środowisku medycznym.
Organizacja szkolenia w formie zamkniętej oferuje wiele korzyści. Oprócz ustalenia dogodnego terminu szkolenia istnieje możliwość modyfikacji programu, tak aby w jak największym stopniu spełniał Państwa potrzeby.
Zaletą szkoleń zamkniętych jest także możliwość wymiany doświadczeń z prowadzącym oraz uzyskanie odpowiedzi na specyficzne pytania, które pomogą rozwiązać problemy, występujące w danej jednostce.
Program szkolenia:
- Wprowadzenie
- Założenia ustawy z dnia 16 czerwca 2023 r. o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta
- Elementy systemu jakości w podmiocie wykonującym działalność leczniczą
- Wskaźniki jakości opieki zdrowotnej
- Zdarzenia niepożądane- definicja, przykłady
- Wewnętrzny system zarządzania jakością i bezpieczeństwem- obowiązki kierownika podmiotu leczniczego.
- Czym jest autoryzacja? Które podmioty będą musiały ją uzyskać?
- Proces uzyskiwania autoryzacji krok po kroku
- Akredytacja w ochronie zdrowia i zasady jej uzyskiwania
- Jak przygotować podmiot leczniczy do nowych obowiązków?
Co otrzymasz?
Dostosowanie terminu
Szkolenie zaplanowane zgodnie z Twoimi preferencjami czasowymi, zapewniające elastyczność i komfort uczestników.
Specjalistyczne wsparcie
Bezpośredni dostęp do eksperta w danej dziedzinie, który zapewnia nie tylko wiedzę, ale i wsparcie merytoryczne na każdym etapie szkolenia.
Personalizacja programu
Program szkolenia skrojony na miarę potrzeb Twojej firmy, uwzględniający specyficzne wymagania i cele.
Certyfikacja ukończenia
Oficjalne potwierdzenie zdobytych umiejętności i wiedzy, stanowiące wartość dodaną dla uczestników i organizacji.
Dostęp do materiałów szkoleniowych
Uczestnicy otrzymują kompleksowy zestaw zasobów edukacyjnych, dostępnych do wykorzystania również po zakończeniu szkolenia.
Gwarancja satysfakcji
Zobowiązanie do dostosowania i poprawy elementów szkolenia, aby w pełni odpowiadały oczekiwaniom klienta.
Trener
Monika Kwiatkowska
Doktor nauk prawych, radca prawny, członek Okręgowej Izby Radców Prawnych w Warszawie.
Posiada kilkunastoletnie doświadczenie zawodowe, zdobyte m.in. w ramach świadczenia pomocy prawnej w administracji publicznej.
Prowadzi szkolenia dla pracowników sektora medycznego i farmaceutycznego oraz administracji publicznej.
Autorka kilkuset publikacji, w tym monografii z zakresu tematyki jakości w ochronie zdrowia: Zdarzenia niepożądane w lecznictwie szpitalnym i podstawowej opiece zdrowotnej, komentarzy praktycznych i odpowiedzi, m.in. z zakresu prawa pracy, prawa administracyjnego, prawa medycznego, prawa farmaceutycznego.
Certyfikowany mediator wpisany na listę mediatorów Centrum Mediacji Lewiatan, arbiter Sądu Arbitrażowego przy Konfederacji Lewiatan.