Kursy Kancelaryjno Archiwalne I i II Stopnia

SPRAWDŹ! Realizujemy kursy 3-dniowe oraz weekendowe!

Czas pracy kierowcy po wprowadzeniu „pakietu mobilności”.

Szkolenie archiwalne!

Chcielibyśmy Cię poinformować, że szkolenie, które przeglądasz, jest w archiwum. Jeśli jesteś zainteresowany dostępnymi terminami, sprawdź je poniżej.

W przypadku braku terminów lub gdy potrzebujesz dodatkowych informacji, zapraszamy do kontaktu z nami +48 510 810 990 lub skorzystania z przycisku "Zapytaj o szkolenie".

Nasze recenzje i certyfikaty

(4.9)

(5.0)

RIS: 2.06/00049/2023

ISO 9001:2015

ISO: 9001:2015

Aby uczestniczyć w kursie wystarczy:

  • komputer stacjonarny/laptop/notebook
  • stały dostęp do internetu
  • przeglądarka internetowa (np. Google Chrome)

 

Wybierając nasz kurs online zyskujesz:

  • Bezpośredni kontakt z prowadzącym
  • Możliwość dyskusji i zadawania pytań na bieżąco
  • Komplet materiałów szkoleniowych w cenie
  • Certyfikat od Instytucji Szkoleniowej po zakończeniu nauczania, będący potwierdzeniem zdobytych umiejętności i wiedzy.
     

Program

1. Podstawy prawne, terminy i zakres stosowania przepisów oraz wyłączenia w ich stosowaniu

  • rozporządzenie (UE) 2020/1054, rozporządzenie (WE) nr 561/2006,
  • ​rozporządzenie  (UE) nr 165/2014, (UE) nr 581/2010,
  • ​umowa AETR, Ustawa z dnia 16 kwietnia 2004 r. o czasie pracy kierowców,

2. Definicje podstawowych pojęć oraz limity aktywności kierowcy

  • dzienny czas prowadzenia pojazdu, przedłużenia czasu jazdy
  • ​okres prowadzenia pojazdu bez przerwy,
  • ​tygodniowy i dwutygodniowy czas prowadzenia pojazdu,
  • ​przerwa, dzienne i tygodniowe okresy odpoczynku,
  • ​odpoczynek na promie/pociągu,
  • ​załoga kilku kierowców i obowiązkowe powroty
  • ​dzienny i tygodniowy czas pracy, systemy i rozkłady czasów pracy kierowców

3. Praktyczne stosowanie limitów aktywności przykłady, zadania i interpretacje

  • ​Decyzje Komisji Europejskiej,
  • ​Wytyczne Komisji Europejskiej,
  • ​wyjaśnienia grupy roboczej TRACE dotyczące kontroli parametrów aktywności kierowców

4. Zasady dokumentowanie aktywności kierowcy i używania tachografów cyfrowych i analogowych

  • ​zaświadczenia o nieprowadzeniu pojazdu
  • ​właściwe używanie przełącznika grup czasowych
  • ​dodatkowe obowiązki kierowcy po przekroczeniu granicy państwa wynikające z pakietu mobilności
  • ​terminy stosowania inteligentnych tachografów drugiej generacji
  • ​błędy wynikające z niewłaściwego użytkowania tachografu, karty kierowcy i wykresówki

5. Kontrola i podział odpowiedzialności za naruszenia limitów aktywności kierowcy i jego czasu pracy

  • ​zasady kontroli i liczba dni kontrolowana w trakcie kontroli drogowej i kontroli w przedsiębiorstwie
  • ​rodzaje i wysokości kar nakładanych na kierowcę, przedsiębiorcę i zarządzającego transportem
  • ​kary finansowe a utrata dobrej reputacji

6. Odpowiedzi na pytania

Inne formy finansowania tego szkolenia:

Krajowy Fundusz Szkoleniowy (KFS):

O dofinansowanie może wnioskować każdy pracodawca, zatrudniający co najmniej jednego pracownika. Jednoosobowe działalności gospodarcze, które nie zatrudniają żadnego pracownika, nie mogą ubiegać się o wsparcie.

Baza Usług Rozwojowych (BUR):

Baza Usług Rozwojowych to ogólnodostępna, darmowa baza oferująca usługi szkoleniowe i doradcze z europejskim dofinansowaniem. Dzięki Bazie możesz kontynuować edukację, zdobywać wiedzę, poszerzać kompetencje i kwalifikacje. 

Trener

Edukator i instruktor specjalizujący się w transporcie drogowym z ponad 12-letnim doświadczeniem w organizowaniu szkoleń dla pracowników jednostek samorządu terytorialnego. Szkolenia dotyczą wydawania licencji na transport, zarządzania i nadzoru nad transportem regularnym, transportem miejskim oraz publicznym transportem zbiorowym. Prowadzi również kursy dla zarządców dróg w zakresie regulacji ruchu pojazdów specjalnych, kontroli masy i nacisku osi oraz wymiarów pojazdów; oraz dla osób aspirujących na inspektorów transportu drogowego. Pełni rolę trenera dla inspektorów transportu drogowego, funkcjonariuszy Policji, Straży Granicznej i Służby Celnej.