Zamów szkolenie zamknięte dla swojej placówki!

Sprawdź nasze propozycje szkoleń zamkniętych lub uzupełnij formularz i opisz szkolenie, którego potrzebujesz.

Godziny ponadwymiarowe nauczycieli – jak rozliczać i optymalizować wydatki?

Szkolenie online
Gwarancja terminu

Szkolenie archiwalne!

Chcielibyśmy Cię poinformować, że szkolenie, które przeglądasz, jest w archiwum. Jeśli jesteś zainteresowany dostępnymi terminami, sprawdź je poniżej.

W przypadku braku terminów lub gdy potrzebujesz dodatkowych informacji, zapraszamy do kontaktu z nami +48 510 810 990 lub skorzystania z przycisku "Zapytaj o szkolenie".

Nasze recenzje i certyfikaty

(4.8)

(5.0)

RIS: 2.06/00049/2023

ISO 9001:2015

ISO: 9001:2015

Szkolenie archiwalne

Dla każdego Uczestnika, który zarezerwuje miejsce na szkoleniu bezpośrednio przez stronę internetową, oferujemy dodatkowo bezpłatną pomoc w formie udziału w cyklicznych spotkaniach, na których nasi Eksperci będą odpowiadać na Państwa pytania.

 

Celem szkolenia jest zdobycie wiedzy na temat godzin ponadwymiarowych dla nauczycieli.

 

Odbiorcy szkolenia: Pracownicy samorządów, dyrektorzy szkół i placówek samorządowych.

 

Program

  1. Co to są godziny ponadwymiarowe. Maksymalna liczba godzin ponadwymiarowych za zgodą i bez zgody nauczyciela.
  2. Godziny ponadwymiarowe dla dyrektorów i innych stanowisk kierowniczych.
  3. Kalkulacja stawki za godzinę ponadwymiarową w zależności od stopnia awansu zawodowego (przykład w arkuszu kalkulacyjnym).
  4. Obliczanie miesięcznej wartości wynagrodzenia za godziny ponadwymiarowe, w tym w przypadkach, w których niektóre godziny nie zostały zrealizowane (przykład w arkuszu kalkulacyjnym).
  5. Kiedy przysługuje, a kiedy nie przysługuje wynagrodzenie za godziny ponadwymiarowe?
  6. Finansowe korzyści związane z godzinami ponadwymiarowymi. Rola godzin ponadwymiarowych w rozliczeniu średniego wynagrodzenia. Minimalna liczba godzin ponadwymiarowych zapewniająca optymalność wydatków na wynagrodzenia.

 

Trener

Grzegorz Pochopień

Przez 6 lat pracownik Ministerstwa Finansów, później przez 9 lat pracownik Ministerstwa Edukacji Narodowej. W Ministerstwie Edukacji Narodowej na początku Naczelnik Wydziału Analiz w Departamencie Ekonomicznym, a potem przez 6 lat pełnił funkcję Dyrektora Departamentu odpowiedzialnego za System Informacji Oświatowej oraz za finansowanie zadań oświatowych, w tym za opracowanie corocznego algorytmu podziału części oświatowej subwencji ogólnej.
Autor m.in. ustawy o finansowaniu zadań oświatowych, wcześniej przepisów w zakresie tzw. dotacji przedszkolnej, tzw. dotacji podręcznikowej oraz dotacji dla szkół i placówek niesamorządowych (autor definicji: podstawowa kwota dotacji, wskaźnik zwiększający, statystyczna liczba uczniów, najbliższa gmina/powiat).

Absolwent Matematyki Finansowej na Uniwersytecie Jagiellońskim oraz Master of Business Administration na Uniwersytecie Warszawskim.
„Nieocenione doświadczenie w obszarze finansowania oświaty, wiedza z zakresu analiz oraz wieloletnia współpraca z samorządami, szkołami i instytucjami oświatowymi pozwoliły mi na zdobycie Państwa zaufania i szacunku oraz gwarantują, że tworzona dla Państwa oferta w zakresie doradztwa w obszarze oświaty jest najlepszą na rynku.”

Szkolenie archiwalne