Sprawdź nowy, rozszerzony kurs dla rejestratorek medycznych

Sześciogodzinne, intensywne szkolenie w obniżonej cenie za wczesny zapis. Sprawdź najbliższe dostępne terminy!

Prowadzenie profili społecznościowych na Facebooku i Instagramie- warsztaty online

Nasze recenzje i certyfikaty

(4.9)

(5.0)

RIS: 2.06/00049/2023

ISO 9001:2015

ISO: 9001:2015

Dane szkolenia

Data
30.07.2024
Godzina

Trener

Kamil Dutkiewicz

Cena
589 zł

Marketing w mediach społecznościowych- praktyczne szkolenie

Naucz się prowadzić social media w owocny sposób! 
Szkolenie zapewni Ci całą masę wiedzy i praktycznych rozwiązań potrzebnych do efektywnego prowadzenia kont na Facebooku i Instagramie.
To doskonały krok dla osób, które chcą wejść w świat social media marketingu- od podstaw, aż po zaawansowane techniki.

  • Poznasz funkcje mediów społecznościowych, które mogą być wykorzystywane w firmach i innych organizacjach
  • Udoskonalisz jakość swoich działań
  • Będziesz gotowy do samodzielnego prowadzenia profesjonalnych kanałów SM.

Do kogo skierowane jest szkolenie z marketingu w SM?

  • Nowicjusze, którzy dopiero rozpoczynają przygodę z social mediami
  • Administratorzy mediów społecznościowych, w firmach, instytucjach państwowych i organizacjach pozarządowych chcący poszerzyć swoje umiejętności
  • Menedżerowie ds. marketingu, chcący udoskonalić swoją wiedzę z zakresu marketingu w mediach społecznościowych
  • Przedsiębiorcy, właściciele firm, którzy chcą prowadzić działania samodzielnie lub świadomie delegować zakres obowiązków pracownikom

Cel szkolenia z prowadzenia profili społecznościowych:

Zdobądź praktyczną i kompleksową wiedzę z zakresu marketingu w social mediach!
Biorąc udział w szkoleniu, dowiesz się, jak:

  • Poznać i zrozumieć ekosystem Meta, jego możliwości i prawa, którymi się rządzi
  • W pełni wykorzystać możliwości Facebooka i Instagrama w sposób organiczny
  • Tworzyć strategię komunikacji w mediach społecznościowych
  • Znacznie zwiększyć zasięgi, zaangażowanie i liczbę obserwujących na obu serwisach
  • Planować działania tak, aby były skuteczne dla danej branży, firmy czy grupy odbiorców
  • Publikować ciekawsze treści, lepiej dostosowane do celów, które chcesz osiągnąć

Wybierając nasz kurs online, zyskujesz:

  • Bezpośredni kontakt z prowadzącym;
  • Możliwość dyskusji i zadawania pytań na bieżąco;
  • Komplet materiałów szkoleniowych w cenie;
  • Certyfikat od Instytucji Szkoleniowej po zakończeniu nauczania, będący potwierdzeniem zdobytych umiejętności i wiedzy.

Program szkolenia:

  1. Wprowadzenie do marketingu
  2. Czym jest marketing w mediach społecznościowych?
  3. Wprowadzenie do Meta- statystyki, trendy, fakty i mity
  4. Jak działa Facebook i Instagram? – zasady działania algorytmu
  5. Jak optymalizować profile w mediach społecznościowych i wykorzystywać ich potencjał- estetyka, spójność
  6. Jak tworzyć strategie mediów społecznościowych
  7. Jak tworzyć kalendarz angażujących treści dla swojej obecności w mediach społecznościowych
  8. Jak zarządzać treściami w mediach społecznościowych, stosując podejście oparte na danych- narzędzia do zarządzania mediami społecznościowymi
  9. Jak stworzyć efektywną grafikę i treści- najlepsze praktyki w zakresie content marketingu
  10. Narzędziowe must-have- aplikacje do obróbki zdjęć, grafik, stories
  11. Sytuacje kryzysowe- co robić i czego nie robić – case study
  12. Jak ocenić skuteczność mediów społecznościowych- korzystanie z narzędzi analityki społecznościowej
  13. Przykłady i inspiracje – case studies
  14. Grupy – jak wykorzystać ich potencjał w komunikacji

Inne formy finansowania tego szkolenia:

Krajowy Fundusz Szkoleniowy (KFS):

O dofinansowanie może wnioskować każdy pracodawca, zatrudniający co najmniej jednego pracownika. Jednoosobowe działalności gospodarcze, które nie zatrudniają żadnego pracownika, nie mogą ubiegać się o wsparcie.

Baza Usług Rozwojowych (BUR):

Baza Usług Rozwojowych to ogólnodostępna, darmowa baza oferująca usługi szkoleniowe i doradcze z europejskim dofinansowaniem. Dzięki Bazie możesz kontynuować edukację, zdobywać wiedzę, poszerzać kompetencje i kwalifikacje. 

Trener

Kamil Dutkiewicz

Specjalista w dziedzinie marketingu internetowego związanym z branżą od 2010 roku. Absolwent Uniwersytetu Opolskiego na kierunku komunikacja publiczna oraz studiów Marketing Internetowy na AGH. 
Doświadczenie zdobywał pracując w agencjach marketingowych, działach marketingu firm o zasięgu ogólnopolskim i międzynarodowym oraz jako niezależny doradca realizujący kampanie marketingowe dla wielu różnych branż. Jest przede wszystkim praktykiem przekazując wiedzę, której używa na co dzień w pracy z klientami. 
Od początku związany pasją i doświadczeniem z marketingiem, w szczególności w obszarze digital marketingu. Kreatywny i zorientowany na wyniki specjalista z udokumentowanym doświadczeniem w opracowywaniu i realizacji skutecznych strategii mediów społecznościowych, tworzeniu oryginalnych treści, które angażują i sprzedają.
Prowadził szkolenia i współpracował z firmami i osobami z różnych sektorów działalności. Stały uczestnik branżowych szkoleń i konferencji poświęconych marketingowi internetowemu. Certyfikowany Social Media Manager i Content Marketing Manager.