- /
- Szkolenia online
- /
- Szkolenia archiwum
- /
- EZD - Obieg i archiwizacja dokumentów w systemie Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją. Prezentacja narzędzia i jego najważniejszych funkcjonalności.
EZD - Obieg i archiwizacja dokumentów w systemie Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją. Prezentacja narzędzia i jego najważniejszych funkcjonalności.
Szkolenie archiwalne!
Chcielibyśmy Cię poinformować, że szkolenie, które przeglądasz, jest w archiwum. Jeśli jesteś zainteresowany dostępnymi terminami, sprawdź je poniżej.
W przypadku braku terminów lub gdy potrzebujesz dodatkowych informacji, zapraszamy do kontaktu z nami +48 510 810 990 lub skorzystania z przycisku "Zapytaj o szkolenie".
Nasze recenzje i certyfikaty
(4.9)
(5.0)
RIS: 2.06/00049/2023
ISO: 9001:2015
Elektroniczne Zarządzanie Dokumentacją w praktyce- obsługa systemu na wersji demonstracyjnej!
Celem szkolenia jest zapewnienie uczestnikom dogłębnej wiedzy na temat funkcjonowania, obiegu i archiwizacji dokumentacji w systemie EZD.
Uczestnicząc w szkoleniu zdobędziesz wiedzę z zakresu przepisów prawnych dotyczących zarządzania dokumentacją, procesów kancelaryjnych oraz archiwizacji w ramach systemu EZD, z uwzględnieniem zarówno dokumentacji elektronicznej, jak i papierowej.
Głównym elementem szkolenia jest praktyczna część warsztatowa. Zaprezentujemy narzędzia i najważniejsze funkcjonalności z użyciem wersji demonstracyjnej EZD RP.
W trakcie prezentacji szczegółowo zapoznasz się z Menu platformy EZD, mechaniką i wszystkimi ważnymi funkcjami zapewniającymi efektywny obieg dokumentacji elektronicznej w organizacji.
Jakie korzyści gwarantuje uczestnictwo w szkoleniu z EZD?
- Zdobycie gruntownej wiedzy z zakresu podstaw prawnych, przepisów obowiązujących w Polsce i UE w zakresie Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją.
- Praktyczne porównanie zasad pracy kancelaryjnej z wykorzystaniem EZD.
- Pełne zrozumienie zadań i funkcjonalności EZD.
- Nauka systemu EZD w praktyce: wymogi techniczne, moduły systemu, integracja z platformą E-Doręczenia.
- Nabycie umiejętności w obszarze funkcjonowania programu EZD, eliminacji problemów technicznych i merytorycznych.
- Ugruntowanie wiedzy w zakresie integracji funkcji archiwizacji dokumentacji w modelu tradycyjnym vs. elektronicznym.
- Zdobycie gruntownej wiedzy w zakresie wykorzystania poszczególnych modułów EZD.
Adresaci szkolenia z Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją:
Szkolenie skierowane jest do pracowników instytucji, które dokumentują przebieg załatwiania i rozstrzygania spraw w systemie Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją lub zamierzają korzystać z takiego systemu.
EZD może być podstawowym lub wspomagającym narzędziem w instytucji.
Wybierając nasz kurs online, zyskujesz:
- Bezpośredni kontakt z prowadzącym;
- Możliwość dyskusji i zadawania pytań na bieżąco;
- Komplet materiałów szkoleniowych w cenie;
- Certyfikat od Instytucji Szkoleniowej po zakończeniu nauczania, będący potwierdzeniem zdobytych umiejętności i wiedzy.
Program szkolenia:
- Specyfika, metody zarządzania dokumentacją:
- Najważniejsze akty, podstawy prawne
- Obowiązek prawny w zakresie dokumentowania i archiwizacji przebiegu załatwiania i rozstrzygania spraw
- System tradycyjny vs. Elektroniczne Zarządzanie Dokumentacją (EZD)
- Najważniejsze systemy wykonywania czynności kancelaryjnych
- Wyjątki w zakresie realizacji czynności kancelaryjnych – aspekty prawne, codzienna praktyka
- Definicje dokumentu, pisma, sprawy, teczki, składu chronologicznego
- Wprowadzenie do specyfiki Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją
- Systemy klasy EZD (Elektroniczne Zarządzanie Dokumentacją):
- Wymogi techniczne wobec systemów klasy EZD
- Etapy wdrażania systemów klasy EZD
- Rozwijanie poszczególnych funkcjonalności systemów klasy EZD
- Integracja platformy EZD z wewnętrznymi systemami ICT
- Zasady pracy kancelaryjnej z wykorzystaniem EZD/ systemie tradycyjnym ze wspomaganiem systemu klasy EZD:
- Przyjmowanie i rejestracja dokumentów
- Tworzenie i obsługa składów (chronologicznych, informatycznych nośników danych)
- Zasady dekretacji pism przychodzących, wychodzących
- Obsługa sprawy elektronicznej vs. sprawy tradycyjnej
- Wysyłanie pism w różnorodnej formie, z wykorzystaniem wielu kanałów dystrybucji (ePUAP, e-mail, operator pocztowy, kurier, strona www)
- Składy – organizacja, zarządzanie i obsługa:
- Rodzaje składów, wymagana liczba, specyfika pracy
- Zarządzanie pismami w składach
- Obsługa pudeł, informatycznych nośników danych
Inne formy finansowania tego szkolenia:
Krajowy Fundusz Szkoleniowy (KFS):
O dofinansowanie może wnioskować każdy pracodawca, zatrudniający co najmniej jednego pracownika. Jednoosobowe działalności gospodarcze, które nie zatrudniają żadnego pracownika, nie mogą ubiegać się o wsparcie.
- Znajdź właściwy urząd i sprawdź terminy naboru wniosków. Następnie pobierz i wypełnił wniosek, który zazwyczaj jest dostępny na stronie urzędu.
Baza Usług Rozwojowych (BUR):
Baza Usług Rozwojowych to ogólnodostępna, darmowa baza oferująca usługi szkoleniowe i doradcze z europejskim dofinansowaniem. Dzięki Bazie możesz kontynuować edukację, zdobywać wiedzę, poszerzać kompetencje i kwalifikacje.
- Sprawdź, czy szkolenie jest dostępne w bazie i zapisz się zgodnie z instrukcją Serwis Informacyjny- BUR
Trener
Dariusz Adamczyk
Doświadczony Trener, Szkoleniowiec. Przedsiębiorca praktyk. Wdrożeniowiec platform, systemów i narzędzi ICT. Realizator projektów z obszaru: E-Doręczenia, dostępność cyfrowa, transformacja cyfrowa, EPUAP, Elektroniczne Zarządzanie Dokumentacją (EZD), podpis elektroniczny (aspekty techniczne, zmiany w KPA), cyberbezpieczeństwo. Praktyczne wykorzystanie technologii cyfrowych dla administracji publicznej, sektora B2B, sektora interactive.
Ponad 10 lat doświadczenia w obszarach cyfryzacji i procesów digital. Zrealizowanych ponad 6000 godzin szkoleniowych w ramach edukacji, wdrożenia, konsultingu merytorycznego i technicznego.
Przykładowe portfolio- zrealizowane szkolenia warsztatowe: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów, Ministerstwo Finansów, Ministerstwo Zdrowia, Unilever, T-Mobile, Ministerstwo Cyfryzacji, Orlen S.A., Energa S.A., PFRON, Państwowa Inspekcja Pracy, Agencja Rezerw Strategicznych, Politechnika Gdańska; A.T. Kearney, Deloitte, Lasy Państwowe; Państwowa Inspekcja Pracy, Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, Ministerstwo Środowiska, Ministerstwo Rolnictwa; Agencja Mienia Wojskowego…
Kluczowe kompetencje: Integracja działań operacyjnych w obszarze ICT, Wiedza praktyczna, oparta na działaniach operacyjnych w firmach i organizacjach, Gruntowna, praktyczna wiedza w temacie systemów elektronicznych, Precyzyjna diagnoza, identyfikacja potrzeb w obszarze analizy i rozwiązywania problemów prawnych, technicznych, Duża wiedza i doświadczenie na rynku interaktywnym, w kanałach cyfrowych, Business development, Efektywność w działaniu, realizacja ustalonych KPI.