Zamów szkolenie zamknięte dla swojej placówki!

Sprawdź nasze propozycje szkoleń zamkniętych lub uzupełnij formularz i opisz szkolenie, którego potrzebujesz.

Kompetencje cyfrowe w praktyce: Jak efektywnie i bezpiecznie korzystać z technologii?

Szkolenie przełożone!

Chcielibyśmy Cię poinformować, że szkolenie, które przeglądasz, zostało przełożone. Jeśli jesteś zainteresowany dostępnymi terminami, sprawdź je poniżej

W przypadku braku terminów lub gdy potrzebujesz dodatkowych informacji, zapraszamy do kontaktu z nami +48 510 810 990 lub skorzystania z przycisku "Zapytaj o szkolenie".

Nasze recenzje i certyfikaty

(4.8)

(5.0)

RIS: 2.06/00049/2023

ISO 9001:2015

ISO: 9001:2015

Szkolenie archiwalne

Nasze szkolenie zapewnia kompleksowe podejście do efektywnego i bezpiecznego korzystania z narzędzi cyfrowych niezbędnych w dzisiejszym świecie pracy. Uczestnicy nauczą się korzystać z różnorodnych zasobów internetowych, aplikacji mobilnych, a także praktycznego wykorzystania pakietu Office i platform do pracy zdalnej, takich jak Microsoft Teams czy Zoom. 
Szczegółowo omówione zostaną metody bezpiecznego wyszukiwania, filtrowania informacji online oraz tworzenia dokumentacji dostępnej cyfrowo. Szkolenie obejmuje również kluczowe aspekty cyberbezpieczeństwa oraz wykorzystania mediów społecznościowych w kontekście zawodowym.

Korzyści z uczestnictwa w szkoleniu:

  1. Zdobycie umiejętności efektywnego korzystania z internetu i aplikacji mobilnych, które zwiększają produktywność pracy.
  2. Poznanie technik bezpiecznego wyszukiwania i filtrowania informacji online, co chroni przed zagrożeniami cyfrowymi.
  3. Zapoznanie się z zasadami tworzenia dostępnej cyfrowo dokumentacji, co jest kluczowe w pracy biurowej i administracji publicznej.
  4. Praktyczna obsługa pakietu Office i Microsoft 365, umożliwiająca efektywne zarządzanie dokumentacją i komunikacją wewnętrzną.
  5. Nauka obsługi narzędzi do pracy zdalnej i hybrydowej, co jest niezbędne w nowoczesnym modelu pracy.
  6. Rozwój kompetencji w zakresie cyberbezpieczeństwa i bezpiecznego wykorzystania mediów społecznościowych w pracy.

Adresaci szkolenia z kompetencji cyfrowych:

Szkolenie jest idealne dla każdego, kto chce podnieść swoje kompetencje cyfrowe: zarówno dla pracowników administracji, jak i przedstawicieli innych sektorów, dążących do zwiększenia swojej efektywności i bezpieczeństwa w pracy z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi cyfrowych.

Wybierając nasz kurs online, zyskujesz:

  • Bezpośredni kontakt z prowadzącym;
  • Możliwość dyskusji i zadawania pytań na bieżąco;
  • Komplet materiałów szkoleniowych w cenie;
  • Certyfikat od Instytucji Szkoleniowej po zakończeniu nauczania, będący potwierdzeniem zdobytych umiejętności i wiedzy.

Program szkolenia:

  1. Efektywne i bezpieczne korzystanie z zasobów Internetu, platform, serwisów internetowych- podstawowe zagadnienia
  2. Aplikacje mobilne w praktyce- smartfon, tablet
  3. Praca z wyszukiwarkami internetowymi: podobieństwa, różnice, wskazanie zagrożeń:
    • Google Chrome
    • Mozilla Firefox
    • Bing
    • Microsoft Edge
  4. Wyszukiwanie i filtrowanie informacji w Internecie: wykrywanie i eliminacja zagrożeń.
  5. Dostępność cyfrowa strony internetowej: biura, jednostki administracji publicznej, organizacji.
  6. Tworzenie dokumentacji dostępnej cyfrowo, wykorzystanie: 
    • Word, 
    • Excel, 
    • Power Point, 
    • PDF.
  7. Praktyczna obsługa pakietu Office, Microsoft 365:
    • poczta elektroniczna (Microsoft Outlook)
    • praca z programami Word, Excel, Power Point, PDF
    • efektywne wykorzystanie dysku wirtualnego One Drive
  8. Obsługa programu do pracy zdalnej, hybrydowej: 
    • Microsoft Teams, 
    • Click Meeting, 
    • Zoom, 
    • Google Meet.
  9. Praktyczne wykorzystanie elektronicznych systemów administracji publicznej:
    • EPUAP
    • E-Doręczenia
    • Aplikacja mObywatel 2.0
  10. Umiejętne i bezpieczne wykorzystanie w pracy kanałów social media: 
    • Facebook, 
    • YouTube, 
    • Linkedin, 
    • Instagram.
  11. Najważniejsze zagadnienia z zakresu:
    •  Cyberbezpieczeństwa, 
    • Bezpiecznego miejsca pracy, 
    • Bezpiecznej pracy w Internecie.

Inne formy finansowania tego szkolenia:

Krajowy Fundusz Szkoleniowy (KFS):

O dofinansowanie może wnioskować każdy pracodawca, zatrudniający co najmniej jednego pracownika. Jednoosobowe działalności gospodarcze, które nie zatrudniają żadnego pracownika, nie mogą ubiegać się o wsparcie.

Baza Usług Rozwojowych (BUR):

Baza Usług Rozwojowych to ogólnodostępna, darmowa baza oferująca usługi szkoleniowe i doradcze z europejskim dofinansowaniem. Dzięki Bazie możesz kontynuować edukację, zdobywać wiedzę, poszerzać kompetencje i kwalifikacje. 

Trener

Dariusz Adamczyk

Doświadczony Trener, Szkoleniowiec. Przedsiębiorca praktyk.  Wdrożeniowiec platform, systemów i narzędzi ICT. Realizator projektów z obszaru: E-Doręczenia, dostępność cyfrowa, transformacja cyfrowa, EPUAP, Elektroniczne Zarządzanie Dokumentacją (EZD), podpis elektroniczny (aspekty techniczne, zmiany w KPA), cyberbezpieczeństwo. Praktyczne wykorzystanie technologii cyfrowych dla administracji publicznej, sektora B2B, sektora interactive. 
Ponad 10 lat doświadczenia w obszarach cyfryzacji i procesów digital. Zrealizowanych ponad 6000 godzin szkoleniowych w ramach edukacji, wdrożenia, konsultingu merytorycznego i technicznego.
Przykładowe portfolio- zrealizowane szkolenia warsztatowe: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów, Ministerstwo Finansów, Ministerstwo Zdrowia, Unilever, T-Mobile, Ministerstwo Cyfryzacji, Orlen S.A., Energa S.A., PFRON, Państwowa Inspekcja Pracy, Agencja Rezerw Strategicznych, Politechnika Gdańska; A.T. Kearney, Deloitte, Lasy Państwowe; Państwowa Inspekcja Pracy, Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, Ministerstwo Środowiska, Ministerstwo Rolnictwa; Agencja Mienia Wojskowego…
Kluczowe kompetencje: Integracja działań operacyjnych w obszarze ICT, Wiedza praktyczna, oparta na działaniach operacyjnych w firmach i organizacjach, Gruntowna, praktyczna wiedza w temacie systemów elektronicznych, Precyzyjna diagnoza, identyfikacja potrzeb w obszarze analizy i rozwiązywania problemów prawnych, technicznych, Duża wiedza i doświadczenie na rynku interaktywnym, w kanałach cyfrowych, Business development, Efektywność w działaniu, realizacja ustalonych KPI.
 

Szkolenie archiwalne