- /
- Szkolenia online
- /
- Szkolenia online dla pracowników placówek medycznych
- /
- Marketing medyczny: regulacje prawne dotyczące reklamy produktów zdrowotnych. Jak bezpiecznie promować produkty medyczne?
Marketing medyczny: regulacje prawne dotyczące reklamy produktów zdrowotnych. Jak bezpiecznie promować produkty medyczne?
09:00 - 14:00
Kamil Miśtal
14-dniowa gwarancja satysfakcji lub zwrot pieniędzy
Co otrzymasz?
Certyfikat- Wersja elektroniczna
Udział w wydarzeniu na żywo
Materiały szkoleniowe
Oprawiony Certyfikat
+ 99.00 zł
Nasze recenzje i certyfikaty
(4.9)
(5.0)
RIS: 2.06/00049/2023
ISO: 9001:2015
Szkolenie skierowane jest do osób odpowiedzialnych za promocję produktów medycznych i farmaceutycznych, które chcą poszerzyć swoją wiedzę o aktualnie obowiązujące przepisy prawa.
W trakcie szkolenia uczestnicy zgłębią zasady zarządzania działaniami marketingowymi, dowiedzą się więcej o prawnych aspektach reklamy produktów medycznych, a także nauczą się, jak skutecznie budować i zarządzać wizerunkiem produktowym.
Program obejmuje także kluczowe zagadnienia związane z ochroną danych osobowych pacjentów, ograniczeniami wynikającymi z RODO, a także prawne formy współpracy z partnerami przy reklamie.
Korzyści z uczestnictwa w szkoleniu:
Biorąc udział w szkoleniu:
- Dowiesz się, jakie są granice prawnej dopuszczalności reklamy produktów medycznych.
- Poznasz strategie i techniki efektywnego zarządzania wizerunkiem w branży medycznej.
- Dowiesz się, jak prawidłowo wykorzystywać dane osobowe pacjentów, respektując ograniczenia RODO.
- Opanujesz kompleksowe rozwiązania dotyczące uzyskiwania zgód na działania marketingowe.
- Zostaniesz poinformowany o najnowszych zmianach prawnych dotyczących reklamy i promocji produktów medycznych.
- Dowiesz się, jak opracować skuteczne strategie marketingowe dla produktów medycznych i farmaceutycznych.
- Zdobędziesz umiejętności oceny i zarządzania ryzykiem związanym z naruszeniem przepisów.
Program szkolenia:
- Zarządzanie działaniami marketingowymi
- Prawna dopuszczalność reklamy produktu medycznego
- Budowanie i zarządzanie wizerunkiem produktowym
- Dane osobowe pacjentów i ich wykorzystanie do celów marketingowych
- Ograniczenia RODO przy działaniach marketingu
- Prawne formy współpracy z zaufanymi partnerami przy reklamie produktu medycznego
- Kompleksowe rozwiązania w zakresie zgód na działania marketingowe
- Strategie działań marketingu produktowego w obszarze medycznym i farmaceutycznym
- Umowy o współpracę w relacjach partnerskich
- Ponowne wykorzystanie danych a działania marketingowe
- Profilowanie klientów w internecie a RODO i prawo telekomunikacyjne
- Zmiany prawne w zakresie reklamy produktowej medykamentów i farmaceutyków
- Dobre praktyki a rekomendacje Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów
Trener
.jpg)
Kamil Miśtal
Absolwent Wydziału Prawa i Administracji UŁ. Aktualnie wykładowca akademicki, trener, dyrektor ds. ochrony danych w kancelarii prawnej, inspektor ochrony danych w spółkach grupy kapitałowej w branży ochrony zdrowia. Specjalizuje się w postępowaniu administracyjnym, sądowym postępowaniu egzekucyjnym i prawie ochrony danych osobowych, a także w prawie pomocy społecznej i prawie pracy. Autor licznych publikacji naukowych i opinii prawnych. Wieloletni konsultant i trener firm doradczych. Ceniony dydaktyk i praktyk. Zajmuje się szkoleniami pracowników organów administracji publicznej na szczeblu centralnym i terenowym oraz prawników praktyków, a także pracowników przedsiębiorstw i spółek. Specjalista w zakresie obsługi prawnej przedsiębiorców oraz wdrażania standardów ochrony danych osobowych w organizacjach polskich i zagranicznych. Za osiągnięcia naukowe i dydaktyczne wielokrotnie nagradzany licznymi stypendiami doktorskimi i motywacyjnymi, w tym Nagrodą Rektora UŁ.