Zamów szkolenie zamknięte dla swojej placówki!

Sprawdź nasze propozycje szkoleń zamkniętych lub uzupełnij formularz i opisz szkolenie, którego potrzebujesz.

RODO w gabinetach stomatologicznych

Szkolenie przełożone!

Chcielibyśmy Cię poinformować, że szkolenie, które przeglądasz, zostało przełożone. Jeśli jesteś zainteresowany dostępnymi terminami, sprawdź je poniżej

W przypadku braku terminów lub gdy potrzebujesz dodatkowych informacji, zapraszamy do kontaktu z nami +48 510 810 990 lub skorzystania z przycisku "Zapytaj o szkolenie".

Nasze recenzje i certyfikaty

(4.8)

(5.0)

RIS: 2.06/00049/2023

ISO 9001:2015

ISO: 9001:2015

Szkolenie archiwalne

Wybierając zestaw szkoleń RODO w gabinetach stomatologicznych + Koordynator rejestracji medycznej - wyzwanie czy obowiązek? oszczędzasz 100 zł.
 

Szkolenie RODO w gabinetach stomatologicznych

Szkolenie to pigułka najważniejszych informacji związanych z prawnym obowiązkiem stosowania się do przepisów RODO, czyli Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych).

Każdy uczestnik szkolenia będzie wiedział, w jaki sposób poradzić sobie z wdrożeniem odpowiednich wytycznych i jakie dokumenty musi posiadać każdy gabinet stomatologiczny, aby wykazać, że wdrożył on i realizuje  wymagane przepisami procedury i zachowuje odpowiednie standardy.

Udział w szkoleniu to również możliwość wykazania przed Urzędem, iż realizujecie Państwo przepis Art. 39 RODO, który obliguje administratora do przeprowadzenia szkolenia pracowników w zakresie ochrony danych osobowych.
 

Korzyści z uczestnictwa w szkoleniu:

Celem szkolenia ze stosowania RODO w gabinetach stomatologicznych jest:

  1. zapoznanie uczestników z przepisami dotyczącymi ochrony danych osobowych w gabinetach stomatologicznych,
  2. zwiększenie świadomości związanej z ochroną danych osobowych pacjentów
  3. przedstawienie, jaką dokumentację powinna posiadać placówka,
  4. realizacja Art. 39 RODO, który obliguje administratora do przeprowadzenia szkolenia pracowników w zakresie ochrony danych osobowych.

Adresaci szkolenia z RODO:

  • Właściciele placówki stomatologicznej/gabinetu stomatologicznego
  • Kierownicy placówek stomatologicznych
  • Lekarz stomatolog
  • Asystentki stomatologiczne
  • Higienistki stomatologiczne
  • Wszystkie osoby zainteresowane tematyką RODO w gabinetach stomatologicznych

Wybierając nasz kurs online zyskujesz:

  • Bezpośredni kontakt z prowadzącym
  • Możliwość dyskusji i zadawania pytań na bieżąco
  • Komplet materiałów szkoleniowych w cenie
  • Certyfikat od Instytucji Szkoleniowej po zakończeniu nauczania, będący potwierdzeniem zdobytych umiejętności i wiedzy.
     

Program

  1. Podstawowe informacje i definicje wprowadzające w tematykę tzw. RODO
  2. Ogólne zasady przetwarzania danych osobowych przez placówkę stomatologiczną
  3. Jakie dokumenty musi posiadać gabinet stomatologiczny w związku z RODO?
  4. Czym jest klauzula informacyjna i jak spełnić obowiązek informacyjny wobec pacjenta?
  5. Czy i kiedy należy pobrać zgodę na przetwarzanie danych od pacjenta?
  6. Jakie prawa wynikającą z RODO dla pacjenta?
  7. Czym jest naruszenie ochrony danych i jak powinniśmy postąpić w przypadku naruszenia?
  8. Czy musimy powołać Inspektora Ochrony Danych w placówce stomatologicznej?
  9. Jak chronić dane pacjentów i czym są środki bezpieczeństwa?

Inne formy finansowania tego szkolenia:

Krajowy Fundusz Szkoleniowy (KFS):

O dofinansowanie może wnioskować każdy pracodawca, zatrudniający co najmniej jednego pracownika. Jednoosobowe działalności gospodarcze, które nie zatrudniają żadnego pracownika, nie mogą ubiegać się o wsparcie.

Baza Usług Rozwojowych (BUR):

Baza Usług Rozwojowych to ogólnodostępna, darmowa baza oferująca usługi szkoleniowe i doradcze z europejskim dofinansowaniem. Dzięki Bazie możesz kontynuować edukację, zdobywać wiedzę, poszerzać kompetencje i kwalifikacje. 

Trener

Natalia Wieczorkiewicz

Absolwentka m.in. Uniwersytetu Medycznego im. K. Marcinkowskiego w Poznaniu, Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu oraz Uniwersytetu im. M. Kopernika w Toruniu. Ukończyła studia w zakresie zarządzania w ochronie zdrowia, podyplomowe studia w zakresie prawa medycznego oraz podyplomowe studia w zakresie ochrony danych osobowych. 
Kilkuletni praktyk w zakresie prowadzenia szkoleń dotyczących dokumentacji medycznej oraz kursów dla rejestratorek medycznych. 
Doświadczenie zawodowe zdobyła, pracując m.in. jako:  manager administracji Ośrodka Rehabilitacji, inspektor ochrony danych osobowych podmiotów leczniczych, koordynator rejestracji medycznej oraz jako sekretarka medyczna, statystyk medyczny i rejestratorka medyczna.

Szkolenie archiwalne