Płace 2025

Zasady naliczania wynagrodzeń z uwzględnieniem najnowszych zmian. Sprawdź szczegóły!

Strategia nowoczesnego marketingu medycznego

Gwarancja terminu
Data
27.11.2024
Godzina

16:00 - 17:30

Trener

Natalia Wieczorkiewicz

Cena
329 zł (netto)
Pobierz program PDF z kartą zgłoszeniową

14-dniowa gwarancja satysfakcji lub zwrot pieniędzy

Co otrzymasz?

Certyfikat- Wersja elektroniczna

Udział w wydarzeniu na żywo

Materiały szkoleniowe

Oprawiony Certyfikat

+ 99.00 zł

Nasze recenzje i certyfikaty

(4.9)

(5.0)

RIS: 2.06/00049/2023

ISO 9001:2015

ISO: 9001:2015

Nowoczesny marketing medyczny w obsłudze pacjenta- budowanie pozytywnego wizerunku placówki

W dzisiejszych czasach rynek usług medycznych staje się coraz bardziej konkurencyjny, a jednocześnie prawo nakłada na podmioty medyczne szereg ograniczeń dotyczących sposobów promocji. Nasze szkolenie zostało zaprojektowane, aby pomóc Ci znaleźć złoty środek między skuteczną promocją a przestrzeganiem regulacji prawnych

Uczestnicząc w naszym szkoleniu, nie tylko zdobędziesz wiedzę na temat tego, jak legalnie reklamować swoje usługi medyczne, ale także odkryjesz najnowsze trendy i techniki marketingowe, które mogą znacząco przyczynić się do rozwoju Twojej praktyki medycznej. 

Jesteś zainteresowany zdobyciem wiedzy na temat skutecznych strategii marketingowych w dziedzinie medycyny? Chciałbyś poszerzyć swoją wiedzę i umiejętności w zakresie promocji usług medycznych? Nie wiesz, jak się reklamować zgodnie z prawem? 

Jeśli tak, to nasze szkolenie jest stworzone dla Ciebie! Zacznij przyciągać więcej pacjentów już dziś!

Korzyści z uczestnictwa w szkoleniu z marketingu medycznego:

Dlaczego warto wziąć udział w naszym szkoleniu? 

  • na szkoleniu dowiesz się jak zgodnie z prawem możesz się reklamować
  • odkryjesz najnowsze trendy i techniki marketingowe, które mogą pomóc Ci w efektywnej promocji swojej praktyki medycznej
  • wskażemy Ci, jakie wprowadzić nowoczesne standardy obsługi pacjenta
  • podczas szkolenia poruszymy również ważne zagadnienia związane z marketingiem i sprzedażą w rejestracji medycznej
  • nasze szkolenie będzie prowadzone przez eksperta z wieloletnim doświadczeniem w branży medycznej

Adresaci szkolenia „Strategia nowoczesnego marketingu medycznego”:

  • osoby zainteresowane tematyką reklamy podmiotu medycznego
  • kierownicy oraz koordynatorzy placówek medycznych
  • właściciele placówek medycznych
  • osoby odpowiedzialne za sprzedaż w podmiocie leczniczym

Wybierając nasz kurs online, zyskujesz:

  • Bezpośredni kontakt z prowadzącym;
  • Możliwość dyskusji i zadawania pytań na bieżąco;
  • Komplet materiałów szkoleniowych w cenie;
  • Certyfikat od Instytucji Szkoleniowej po zakończeniu nauczania, będący potwierdzeniem zdobytych umiejętności i wiedzy.

Program szkolenia:

  1. Wprowadzenie do prawa w marketingu medycznym:
    • Przepisy prawa odnoszące się do marketingu medycznego
    • Ograniczenia i możliwości promocji zgodnie z przepisami.
  2. Zasady skutecznej reklamy w branży medycznej:
    • Jak się reklamować, czyli na co pozwalają nam przepisy?
    • Jak tworzyć przekazy reklamowe, które są zgodne z prawem, ale jednocześnie przyciągają uwagę potencjalnych pacjentów?
  3. Co możemy zrobić, żeby pozyskać więcej pacjentów?
  4. Nowoczesne standardy obsługi pacjenta
    • Wprowadzenie do technik budowania pozytywnego wizerunku placówki.
    • Przykłady innowacyjnych rozwiązań w obsłudze pacjenta.
  5. Sprzedaż i marketing w rejestracji medycznej
    • Zarządzanie relacjami z pacjentami
    • Techniki sprzedaży usług medycznych

Inne formy finansowania tego szkolenia:

Krajowy Fundusz Szkoleniowy (KFS):

O dofinansowanie może wnioskować każdy pracodawca, zatrudniający co najmniej jednego pracownika. Jednoosobowe działalności gospodarcze, które nie zatrudniają żadnego pracownika, nie mogą ubiegać się o wsparcie.

Baza Usług Rozwojowych (BUR):

Baza Usług Rozwojowych to ogólnodostępna, darmowa baza oferująca usługi szkoleniowe i doradcze z europejskim dofinansowaniem. Dzięki Bazie możesz kontynuować edukację, zdobywać wiedzę, poszerzać kompetencje i kwalifikacje. 

Trener

Natalia Wieczorkiewicz

Absolwentka m.in. Uniwersytetu Medycznego im. K. Marcinkowskiego w Poznaniu, Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu oraz Uniwersytetu im. M. Kopernika w Toruniu. Ukończyła studia w zakresie zarządzania w ochronie zdrowia, podyplomowe studia w zakresie prawa medycznego oraz podyplomowe studia w zakresie ochrony danych osobowych. 
Kilkuletni praktyk w zakresie prowadzenia szkoleń dotyczących dokumentacji medycznej oraz kursów dla rejestratorek medycznych. 
Doświadczenie zawodowe zdobyła, pracując m.in. jako:  manager administracji Ośrodka Rehabilitacji, inspektor ochrony danych osobowych podmiotów leczniczych, koordynator rejestracji medycznej oraz jako sekretarka medyczna, statystyk medyczny i rejestratorka medyczna.