- /
- Szkolenia online
- /
- Szkolenia online dla pracowników placówek medycznych
- /
- Strategia nowoczesnego marketingu medycznego
Strategia nowoczesnego marketingu medycznego
16:00 - 17:30
Natalia Wieczorkiewicz
14-dniowa gwarancja satysfakcji lub zwrot pieniędzy
Co otrzymasz?
Certyfikat- Wersja elektroniczna
Udział w wydarzeniu na żywo
Materiały szkoleniowe
Oprawiony Certyfikat
+ 99.00 zł
Nasze recenzje i certyfikaty
(4.9)
(5.0)
RIS: 2.06/00049/2023
ISO: 9001:2015
Nowoczesny marketing medyczny w obsłudze pacjenta- budowanie pozytywnego wizerunku placówki
W dzisiejszych czasach rynek usług medycznych staje się coraz bardziej konkurencyjny, a jednocześnie prawo nakłada na podmioty medyczne szereg ograniczeń dotyczących sposobów promocji. Nasze szkolenie zostało zaprojektowane, aby pomóc Ci znaleźć złoty środek między skuteczną promocją a przestrzeganiem regulacji prawnych.
Uczestnicząc w naszym szkoleniu, nie tylko zdobędziesz wiedzę na temat tego, jak legalnie reklamować swoje usługi medyczne, ale także odkryjesz najnowsze trendy i techniki marketingowe, które mogą znacząco przyczynić się do rozwoju Twojej praktyki medycznej.
Jesteś zainteresowany zdobyciem wiedzy na temat skutecznych strategii marketingowych w dziedzinie medycyny? Chciałbyś poszerzyć swoją wiedzę i umiejętności w zakresie promocji usług medycznych? Nie wiesz, jak się reklamować zgodnie z prawem?
Jeśli tak, to nasze szkolenie jest stworzone dla Ciebie! Zacznij przyciągać więcej pacjentów już dziś!
Korzyści z uczestnictwa w szkoleniu z marketingu medycznego:
Dlaczego warto wziąć udział w naszym szkoleniu?
- na szkoleniu dowiesz się jak zgodnie z prawem możesz się reklamować
- odkryjesz najnowsze trendy i techniki marketingowe, które mogą pomóc Ci w efektywnej promocji swojej praktyki medycznej
- wskażemy Ci, jakie wprowadzić nowoczesne standardy obsługi pacjenta
- podczas szkolenia poruszymy również ważne zagadnienia związane z marketingiem i sprzedażą w rejestracji medycznej
- nasze szkolenie będzie prowadzone przez eksperta z wieloletnim doświadczeniem w branży medycznej
Adresaci szkolenia „Strategia nowoczesnego marketingu medycznego”:
- osoby zainteresowane tematyką reklamy podmiotu medycznego
- kierownicy oraz koordynatorzy placówek medycznych
- właściciele placówek medycznych
- osoby odpowiedzialne za sprzedaż w podmiocie leczniczym
Wybierając nasz kurs online, zyskujesz:
- Bezpośredni kontakt z prowadzącym;
- Możliwość dyskusji i zadawania pytań na bieżąco;
- Komplet materiałów szkoleniowych w cenie;
- Certyfikat od Instytucji Szkoleniowej po zakończeniu nauczania, będący potwierdzeniem zdobytych umiejętności i wiedzy.
Program szkolenia:
- Wprowadzenie do prawa w marketingu medycznym:
- Przepisy prawa odnoszące się do marketingu medycznego
- Ograniczenia i możliwości promocji zgodnie z przepisami.
- Zasady skutecznej reklamy w branży medycznej:
- Jak się reklamować, czyli na co pozwalają nam przepisy?
- Jak tworzyć przekazy reklamowe, które są zgodne z prawem, ale jednocześnie przyciągają uwagę potencjalnych pacjentów?
- Co możemy zrobić, żeby pozyskać więcej pacjentów?
- Nowoczesne standardy obsługi pacjenta
- Wprowadzenie do technik budowania pozytywnego wizerunku placówki.
- Przykłady innowacyjnych rozwiązań w obsłudze pacjenta.
- Sprzedaż i marketing w rejestracji medycznej
- Zarządzanie relacjami z pacjentami
- Techniki sprzedaży usług medycznych
Inne formy finansowania tego szkolenia:
Krajowy Fundusz Szkoleniowy (KFS):
O dofinansowanie może wnioskować każdy pracodawca, zatrudniający co najmniej jednego pracownika. Jednoosobowe działalności gospodarcze, które nie zatrudniają żadnego pracownika, nie mogą ubiegać się o wsparcie.
Baza Usług Rozwojowych (BUR):
Baza Usług Rozwojowych to ogólnodostępna, darmowa baza oferująca usługi szkoleniowe i doradcze z europejskim dofinansowaniem. Dzięki Bazie możesz kontynuować edukację, zdobywać wiedzę, poszerzać kompetencje i kwalifikacje.
Trener
Natalia Wieczorkiewicz
Absolwentka m.in. Uniwersytetu Medycznego im. K. Marcinkowskiego w Poznaniu, Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu oraz Uniwersytetu im. M. Kopernika w Toruniu. Ukończyła studia w zakresie zarządzania w ochronie zdrowia, podyplomowe studia w zakresie prawa medycznego oraz podyplomowe studia w zakresie ochrony danych osobowych.
Kilkuletni praktyk w zakresie prowadzenia szkoleń dotyczących dokumentacji medycznej oraz kursów dla rejestratorek medycznych.
Doświadczenie zawodowe zdobyła, pracując m.in. jako: manager administracji Ośrodka Rehabilitacji, inspektor ochrony danych osobowych podmiotów leczniczych, koordynator rejestracji medycznej oraz jako sekretarka medyczna, statystyk medyczny i rejestratorka medyczna.