Kursy Kancelaryjno Archiwalne I i II Stopnia. Sprawdź nowe terminy!

NOWOŚĆ. Od teraz prowadzimy kursy w formule 3-dniowej, 4-dniowej, weekendowej oraz stacjonarnej!

Strategia nowoczesnego marketingu medycznego- marketing w placówkach medycznych

Szkolenie przełożone!

Chcielibyśmy Cię poinformować, że szkolenie, które przeglądasz, zostało przełożone. Jeśli jesteś zainteresowany dostępnymi terminami, sprawdź je poniżej

W przypadku braku terminów lub gdy potrzebujesz dodatkowych informacji, zapraszamy do kontaktu z nami +48 510 810 990 lub skorzystania z przycisku "Zapytaj o szkolenie".

Inne dostępne terminy

Typ Szkolenie online
Data
20.06.2024
Godzina

11:00 - 12:30 (1h)

Cena
299 zł (netto)
Zapisz się na szkolenie

Nasze recenzje i certyfikaty

(4.8)

(5.0)

RIS: 2.06/00049/2023

ISO 9001:2015

ISO: 9001:2015

Szkolenie archiwalne

Nowoczesny marketing medyczny- budowanie pozytywnego wizerunku placówki

W dzisiejszych czasach rynek usług medycznych staje się coraz bardziej konkurencyjny, a jednocześnie prawo nakłada na podmioty medyczne szereg ograniczeń dotyczących sposobów promocji. Nasze szkolenie zostało zaprojektowane, aby pomóc Ci znaleźć złoty środek między skuteczną promocją a przestrzeganiem regulacji prawnych

Uczestnicząc w naszym szkoleniu, nie tylko zdobędziesz wiedzę na temat tego, jak legalnie reklamować swoje usługi medyczne, ale także odkryjesz najnowsze trendy i techniki marketingowe, które mogą znacząco przyczynić się do rozwoju Twojej praktyki medycznej. Nauczysz się: jak efektywnie wykorzystywać 

  • media społecznościowe,
  • reklamę online,
  • kampanie e-mailowe,
  • i inne narzędzia do dotarcia do swojej grupy docelowej.

Jesteś zainteresowany zdobyciem wiedzy na temat skutecznych strategii marketingowych w dziedzinie medycyny? Chciałbyś poszerzyć swoją wiedzę i umiejętności w zakresie promocji usług medycznych? Nie wiesz, jak się reklamować zgodnie z prawem? 

Jeśli tak, to nasze szkolenie jest stworzone dla Ciebie! Zacznij przyciągać więcej pacjentów już dziś!

Korzyści z uczestnictwa w szkoleniu z marketingu medycznego:

Dlaczego warto wziąć udział w naszym szkoleniu? 

  • na szkoleniu dowiesz się jak zgodnie z prawem możesz się reklamować
  • odkryjesz najnowsze trendy i techniki marketingowe, które mogą pomóc Ci w efektywnej promocji swojej praktyki medycznej
  • dowiesz się, jak korzystać z mediów społecznościowych, reklamy online, kampanii e-mailowych i innych narzędzi, aby dotrzeć do swojej grupy docelowej
  • wskażemy Ci, jakie wprowadzić nowoczesne standardy obsługi pacjenta
  • podczas szkolenia poruszymy również ważne zagadnienia związane z marketingiem i sprzedażą w rejestracji medycznej
  • nasze szkolenie będzie prowadzone przez eksperta z wieloletnim doświadczeniem w branży medycznej

Adresaci szkolenia „Strategia nowoczesnego marketingu medycznego”:

  • osoby zainteresowane tematyką reklamy podmiotu medycznego
  • kierownicy oraz koordynatorzy placówek medycznych
  • właściciele placówek medycznych
  • osoby odpowiedzialne za sprzedaż w podmiocie leczniczym

Wybierając nasz kurs online, zyskujesz:

  • Bezpośredni kontakt z prowadzącym;
  • Możliwość dyskusji i zadawania pytań na bieżąco;
  • Komplet materiałów szkoleniowych w cenie;
  • Certyfikat od Instytucji Szkoleniowej po zakończeniu nauczania, będący potwierdzeniem zdobytych umiejętności i wiedzy.

Program szkolenia:

  1. Wprowadzenie do prawa w marketingu medycznym:
    • Przepisy prawa odnoszące się do marketingu medycznego
    • Ograniczenia i możliwości promocji zgodnie z przepisami.
  2. Zasady skutecznej reklamy w branży medycznej:
    • Jak się reklamować, czyli na co pozwalają nam przepisy?
    • Jak tworzyć przekazy reklamowe, które są zgodne z prawem, ale jednocześnie przyciągają uwagę potencjalnych pacjentów?
  3. Co możemy zrobić, żeby pozyskać więcej pacjentów?
  4. Nowoczesne standardy obsługi pacjenta
    • Wprowadzenie do technik budowania pozytywnego wizerunku placówki.
    • Przykłady innowacyjnych rozwiązań w obsłudze pacjenta.
  5. Sprzedaż i marketing w rejestracji medycznej
    • Zarządzanie relacjami z pacjentami
    • Techniki sprzedaży usług medycznych

Inne formy finansowania tego szkolenia:

Krajowy Fundusz Szkoleniowy (KFS):

O dofinansowanie może wnioskować każdy pracodawca, zatrudniający co najmniej jednego pracownika. Jednoosobowe działalności gospodarcze, które nie zatrudniają żadnego pracownika, nie mogą ubiegać się o wsparcie.

Baza Usług Rozwojowych (BUR):

Baza Usług Rozwojowych to ogólnodostępna, darmowa baza oferująca usługi szkoleniowe i doradcze z europejskim dofinansowaniem. Dzięki Bazie możesz kontynuować edukację, zdobywać wiedzę, poszerzać kompetencje i kwalifikacje. 

Trener

Natalia Wieczorkiewicz

Absolwentka m.in. Uniwersytetu Medycznego im. K. Marcinkowskiego w Poznaniu, Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu oraz Uniwersytetu im. M. Kopernika w Toruniu. Ukończyła studia w zakresie zarządzania w ochronie zdrowia, podyplomowe studia w zakresie prawa medycznego oraz podyplomowe studia w zakresie ochrony danych osobowych. 
Kilkuletni praktyk w zakresie prowadzenia szkoleń dotyczących dokumentacji medycznej oraz kursów dla rejestratorek medycznych. 
Doświadczenie zawodowe zdobyła, pracując m.in. jako:  manager administracji Ośrodka Rehabilitacji, inspektor ochrony danych osobowych podmiotów leczniczych, koordynator rejestracji medycznej oraz jako sekretarka medyczna, statystyk medyczny i rejestratorka medyczna.

Szkolenie archiwalne