Kursy Kancelaryjno Archiwalne I i II Stopnia- Nowe Terminy!

Sprawdź zbliżające się terminy. Zapisz się na kurs z egzaminem i zdobądź certyfikat!

Wdrożenie i praktyczne aspekty korzystania z Krajowego Systemu e-Faktur (KSeF)

Szkolenie online

Szkolenie archiwalne!

Chcielibyśmy Cię poinformować, że szkolenie, które przeglądasz, jest w archiwum. Jeśli jesteś zainteresowany dostępnymi terminami, sprawdź je poniżej.

W przypadku braku terminów lub gdy potrzebujesz dodatkowych informacji, zapraszamy do kontaktu z nami +48 510 810 990 lub skorzystania z przycisku "Zapytaj o szkolenie".

Nasze recenzje i certyfikaty

(4.8)

(5.0)

RIS: 2.06/00049/2023

ISO 9001:2015

ISO: 9001:2015

Szkolenie archiwalne

Wdrożenie KSeF w praktyce

Celem szkolenia jest uzyskanie przez Uczestników wiedzy na temat skutecznego wdrożenia krajowego systemu fakturowania KSeF. Na szkoleniu zostaną omówione praktyczne aspekty dotyczące wdrożenia Krajowego Systemy Faktur Ustrukturyzowanych.
 

Adresaci szkolenia z KSeF:

Szkolenie adresowane jest do wszystkich osób odpowiedzialnych za rozliczenie podatku VAT, wdrożenie KSeF.

Korzyści z uczestnictwa w szkoleniu:

  1. Poznanie praktycznych zasad wdrożenia KSeF przy użyciu programu informatycznego
  2. Korzystanie z KSeF - zasady,
  3. Określenie momentu wystawienia i otrzymania faktury ustrukturyzowanej w ramach KSeF,
  4. Zasady korygowania faktur ustrukturyzowanych,
  5. Odpowiedź na pytanie, jakie faktury przestana funkcjonować od 01 lipca 2024r ?
  6. KSeF a kwestie VAT i JPK

Wybierając nasz kurs online zyskujesz:

  • Bezpośredni kontakt z prowadzącym
  • Możliwość dyskusji i zadawania pytań na bieżąco
  • Komplet materiałów szkoleniowych w cenie
  • Certyfikat od Instytucji Szkoleniowej po zakończeniu nauczania, będący potwierdzeniem zdobytych umiejętności i wiedzy.
     

Program

  1. Nowe regulacje – podstawa prawna funkcjonowania faktur ustrukturyzowanych KSeF,
  2. Podmioty zobowiązane do przejścia na KSeF,
  3. Zasady funkcjonowania KSeF - praktyczne zasady wdrożenia przy użyciu programu informatycznego
  4. Mechanizm wystawiana faktur KSeF,
  5. Odbieranie faktur KSeF
  6. Transakcje międzynarodowe polskich podatników w KSeF,
  7. Zaliczki i przedpłaty a KSeF,
  8. Faktury korygujące a KSeF,
  9. Korzystanie z KSeF obligatoryjne i dobrowolne,
  10. Konsekwencje u sprzedawcy i nabywcy wystawiania faktur ustrukturyzowanych,
  11. Zasady wystawiania faktur w systemie sprzedażowym firmy – przystosowanie do KSeF,
  12. Korzyści wynikające ze stosowania KSeF,
  13. Określenie momentu wystawienia i otrzymania faktury ustrukturyzowanej w ramach KSeF,
  14. Zasady korygowania faktur ustrukturyzowanych,
  15. Odpowiedź na pytanie jakie faktury przestana obowiązywać od 01 lipca 2024r. po wdrożeniu KSeF ?
  16. KSeF a kwestie VAT i JPK ,
  17. Sposoby nadawania uprawnień do korzystania z KSeF,
  18. Rodzaje upoważnień do stosowania KSeF – rozporządzenia wykonawcze
  19. Uprawnienia dla Kancelarii Podatkowo Rachunkowej i pracowników wewnątrz firmy,
  20. Odbieranie uprawnień,
  21. Przesyłanie, odbieranie i archiwizowanie faktur,
  22. Czy stosowanie KSeF wymaga obecnie zgody kontrahenta ?
  23. Pola obowiązkowe na fakturze ustrukturyzowanej,
  24. Pola fakultatywne na fakturze ustrukturyzowanej,
  25. Stosowanie faktur ustrukturyzowanych a zwrot podatku VAT w ciągu 40 dni,
  26. Termin przechowywania faktur w KSeF przez MF,
  27. Struktury logiczne i wyjaśnienia Ministerstwa Finansów,
  28. Rodzaje faktur w KSeF (VAT, KOR, ZAL, KOR_ZAL),
  29. Awaria systemu, a wystawienie faktury,
  30. Faktury, gdy podatnik jest zwolniony z VAT,
  31. Załączniki do faktur KSeF.
  32. Pytania od uczestników szkolenia

Inne formy finansowania tego szkolenia:

Krajowy Fundusz Szkoleniowy (KFS):

O dofinansowanie może wnioskować każdy pracodawca, zatrudniający co najmniej jednego pracownika. Jednoosobowe działalności gospodarcze, które nie zatrudniają żadnego pracownika, nie mogą ubiegać się o wsparcie.

Baza Usług Rozwojowych (BUR):

Baza Usług Rozwojowych to ogólnodostępna, darmowa baza oferująca usługi szkoleniowe i doradcze z europejskim dofinansowaniem. Dzięki Bazie możesz kontynuować edukację, zdobywać wiedzę, poszerzać kompetencje i kwalifikacje. 

Trener

Barbara Dąbrowska

Absolwentka studiów MBA Uniwersytetu Warszawskiego. Posiada licencję Ministerstwa Finansów oraz certyfikat Generalnego Inspektora Informacji Finansowej z zakresu przeciwdziałania praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu, kontynuuje zdobywanie uprawnień z zakresu ACCA. Wiedza i doświadczenie to ponad 25 letnia praktyka zawodowa na stanowiskach zarządczych wyższego szczebla związanych z finansami, księgowością, płacami, zarządzaniem zasobami ludzkim, compliance w firmach audytorskich

Szkolenie archiwalne