- /
- Szkolenia online
- /
- Szkolenia dla administracji publicznej
- /
- Sztuczna inteligencja: zastosowanie ChatGPT w administracji publicznej
Sztuczna inteligencja: zastosowanie ChatGPT w administracji publicznej
Szkolenie przełożone!
Chcielibyśmy Cię poinformować, że szkolenie, które przeglądasz, zostało przełożone. Jeśli jesteś zainteresowany dostępnymi terminami, sprawdź je poniżej
W przypadku braku terminów lub gdy potrzebujesz dodatkowych informacji, zapraszamy do kontaktu z nami +48 510 810 990 lub skorzystania z przycisku "Zapytaj o szkolenie".
Nasze recenzje i certyfikaty
(4.8)
(5.0)
RIS: 2.06/00049/2023
ISO: 9001:2015
Szkolenie archiwalne
Optymalizacja procesów administracyjnych z użyciem ChatGPT: nowoczesne narzędzia dla efektywnej administracji
Szkolenie z zastosowania ChatGPT w administracji publicznej to wyjątkowa okazja, aby zgłębić wiedzę na temat wykorzystania zaawansowanych algorytmów sztucznej inteligencji w codziennej pracy organów administracyjnych.
Uczestnicy dowiedzą się, jak narzędzia takie jak ChatGPT mogą usprawnić i zautomatyzować różnorodne procesy, od automatyzacji obsługi klienta po tworzenie dokumentów urzędowych i raportów. Szkolenie oferuje praktyczne przykłady wykorzystania tych technologii, prezentując ich potencjał w zwiększaniu efektywności i obniżaniu kosztów operacyjnych.
Korzyści z uczestnictwa w szkoleniu z zastosowania ChatGPT:
Uczestnicząc w szkoleniu dowiesz się:
- W jaki sposób funkcjonują algorytmy sztucznej inteligencji?
- Jak sztuczna inteligencja może wspomóc pracę organu administracji publicznej?
- W jaki sposób ChatGPT może pomóc zautomatyzować pracę?
- Jakie praktyczne zastosowania posiada ChatGPT i inne generatory?
Adresaci szkolenia z wykorzystania sztucznej inteligencji w administracji:
Szkolenie skierowane jest do:
- kadry zarządzającej;
- osób, które chcą wykorzystać AI jako przydatne narzędzie w swojej pracy;
- pracowników administracji publicznej;
- wszystkich zainteresowanych tematem sztucznej inteligencji.
Wybierając nasz kurs online, zyskujesz:
- Bezpośredni kontakt z prowadzącym;
- Możliwość dyskusji i zadawania pytań na bieżąco;
- Komplet materiałów szkoleniowych w cenie;
- Certyfikat od Instytucji Szkoleniowej po zakończeniu nauczania, będący potwierdzeniem zdobytych umiejętności i wiedzy.
Program szkolenia:
- Wprowadzenie do ChatGPT
- Czym jest ChatGPT?
- Przegląd możliwości i zastosowań ChatGPT
- Zalety i ograniczenia
- Jak zacząć z ChatGPT?
- Podstawowe funkcje bota
- Przykłady zastosowań w różnych branżach
- Integracja ChatGPT z różnymi systemami
- Popularne platformy wspierające ChatGPT
- Automatyzacja procesów i tworzenie treści
- Generowanie treści urzędowych
- Automatyzacja obsługi klienta
- Wsparcie procesów
- Zarządzanie komunikacją z klientami za pomocą ChatGPT
- ChatGPT w obszarze administracji publicznej
- Skuteczne odpowiedzi na pytania i problemy klientów
- Tworzenie spersonalizowanych odpowiedzi
- Rozwój umiejętności i kompetencji z zakresu obsługi chatbota
- Zapoznanie z najlepszymi praktykami
- Rozwiązywanie problemów i optymalizacja chatbota
- Wykorzystanie ChatGPT w administracji publicznej
- Wykorzystanie ChatGPT do obsługi klienta, analizy zapytań oraz opinii klientów
- Jak ChatGPT może pomóc obniżyć koszty?
- Automatyzacja podejmowania decyzji
- Tworzenie pism urzędowych
- Tworzenie umów
- Tworzenie prezentacji multimedialnych
- Automatyzacja odpowiedzi na pisma
- Pisanie maili
- Wykorzystanie ChatGPT w generowaniu raportów
- Podsumowanie i dyskusja
- Wyzwania i możliwości związane z ChatGPT
- Dyskusja i wymiana doświadczeń
Inne formy finansowania tego szkolenia:
Krajowy Fundusz Szkoleniowy (KFS):
O dofinansowanie może wnioskować każdy pracodawca, zatrudniający co najmniej jednego pracownika. Jednoosobowe działalności gospodarcze, które nie zatrudniają żadnego pracownika, nie mogą ubiegać się o wsparcie.
Baza Usług Rozwojowych (BUR):
Baza Usług Rozwojowych to ogólnodostępna, darmowa baza oferująca usługi szkoleniowe i doradcze z europejskim dofinansowaniem. Dzięki Bazie możesz kontynuować edukację, zdobywać wiedzę, poszerzać kompetencje i kwalifikacje.
Trener
Adam Parysz
Trener, Auditor Wiodący SZBI wg. ISO 27001, Auditor Wiodący SZCD wg. ISO 22301, Auditor Wewnętrzny Zintegrowanego Systemu Zarządzania wg. ISO 9001, 14001 i 45001, Six Sigma Yellow Belt, Inspektor ochrony danych, Koordynator ds. dostępności, Archiwista. Prowadził audyty w takich organizacjach jak Tauron Obsługa Klienta, Sygnity S.A., Górnośląsko – Zagłębiowska Metropolia i Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego
Karierę trenerską rozpocząłem w 2013 roku. Od tego czasu na sali szkoleniowej spędziłem 8 450 godzin szkoleniowych, szkoląc łącznie ponad 11 tysięcy osób.
Mam przyjemność szkolić zarówno urzędy centralne, jednostki samorządu terytorialnego wszystkich szczebli oraz firmy sektora prywatnego. Oprócz prowadzenia szkoleń przygotowuję normatywy kancelaryjno – archiwalne oraz dokumentację z zakresu ochrony danych osobowych.
Miałem przyjemność szkolić między innymi
Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego, Ministerstwo Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej, Kancelarię Senatu RP, TAURON Obsługa Klienta, Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, Komendę Główną Policji, Pocztę Polską S.A., Koleje Mazowieckie, CBA, ZUS, PGE, Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, Żandarmerię Wojskową, Chrześcijańską Akademię Teologiczną w Warszawie, Polską Akademię Nauk, Akademię Górniczo-Hutniczą, Wojewódzkie Urzędy Pracy w Krakowie, Rzeszowie i w Olsztynie, Urząd Miasta Rzeszowa, Wojewódzką Stację Sanitarno – Epidemiologiczną w Poznaniu, Komendę Wojewódzką Policji w Krakowie, Szpital Zachodni im. Św. Jana Pawła II w Grodzisku Mazowieckim, Arcelormittal, ArchiDoc S.A, Sąd Okręgowy w Kielcach, Sąd Apelacyjny we Wrocławiu, ING Bank Śląski, Powiatowy Urząd Pracy w Piotrkowie Trybunalskim, Fenice Poland, Wojewódzki Urząd Pracy w Rzeszowie i Podlaski Urząd Wojewódzki.
Szkolenie archiwalne