- /
- Szkolenia online
- /
- Szkolenia z prowadzenia Social Mediów
- /
- Skuteczna reklama w Meta- Facebook i Instagram Ads- warsztaty online
Skuteczna reklama w Meta- Facebook i Instagram Ads- warsztaty online
Szkolenie archiwalne!
Chcielibyśmy Cię poinformować, że szkolenie, które przeglądasz, jest w archiwum. Jeśli jesteś zainteresowany dostępnymi terminami, sprawdź je poniżej.
W przypadku braku terminów lub gdy potrzebujesz dodatkowych informacji, zapraszamy do kontaktu z nami +48 510 810 990 lub skorzystania z przycisku "Zapytaj o szkolenie".
Nasze recenzje i certyfikaty
(4.9)
(5.0)
RIS: 2.06/00049/2023
ISO: 9001:2015
Naucz się prowadzić działania reklamowe na Facebook i Instragram w najbardziej skuteczny sposób.
To szkolenie zapewni Ci wiedzę i masę praktycznych rozwiązań potrzebnych do efektywnych reklam w Meta. Podczas szkolenia nauczysz się, jak skutecznie wykorzystywać działania reklamowe (lub jak robić to lepiej). Poprowadzę Cię krok po kroku przez złożony ekosystem Meta Ads - od podstawowej konfiguracji, przez stworzenie kampanii reklamowych, aż po zaawansowane opcje, optymalizację.
Korzyści w uczestnictwa w szkoleniu:
Biorąc udział w szkoleniu dowiesz się, jak:
- Poznać i zrozumieć reklamowy ekosystem Meta, jego możliwości i prawa, którymi się rządzi
- W pełni wykorzystać możliwości Facebooka i Instagrama w sposób płatny
- Tworzyć strategię komunikacji reklamowej w mediach społecznościowych
- Znacznie zwiększyć realizację celów biznesowych i wizerunkowych dzięki reklamie
- Planować działania tak, aby były skuteczne dla danej branży, firmy czy grupy odbiorców
Adresaci szkolenia z prowadzenia kampanii reklamowych:
- Nowicjusze, którzy dopiero rozpoczynają przygodę z reklamą w social mediach;
- Administratorzy mediów społecznościowych, w firmach, instytucjach państwowych i organizacjach pozarządowych chcący poszerzyć swoje umiejętności;
- Menedżerowie ds. marketingu, chcący udoskonalić swoją wiedzę z zakresu marketingu reklamowego w mediach społecznościowych;
- Przedsiębiorcy, właściciele firm, którzy chcą prowadzić działania samodzielnie lub świadomie delegować zakres obowiązków pracownikom
Wybierając nasz kurs online, zyskujesz:
- Bezpośredni kontakt z prowadzącym;
- Możliwość dyskusji i zadawania pytań na bieżąco;
- Komplet materiałów szkoleniowych w cenie;
- Certyfikat od Instytucji Szkoleniowej po zakończeniu nauczania, będący potwierdzeniem zdobytych umiejętności i wiedzy.
Program szkolenia:
- Jak stworzyć, skonfigurować i poruszać się w narzędziach biznesowych Meta
- (Menedżer Firmy, Menedżer Reklam i konta reklamowe)
- Budowanie strategii i planu działań kampanii reklamowych
- Jak działają reklamy płatne w social media – struktura kampanii, typy targetowania
- Tworzenie efektywnych kampanii reklamowych - krok po kroku
- Tworzenie grup docelowych i wykorzystanie remarketingu (Pixel)
- Dobór skutecznych treści reklamowych - tworzyć perswazyjne kreacje reklamowe w odpowiednim formacie
- Budżetowanie, harmonogram i optymalizacja kampanii
- Ocena skuteczności reklam – jak analizować wyniki i zarządzać raportami
Inne formy finansowania tego szkolenia:
Krajowy Fundusz Szkoleniowy (KFS):
O dofinansowanie może wnioskować każdy pracodawca, zatrudniający co najmniej jednego pracownika. Jednoosobowe działalności gospodarcze, które nie zatrudniają żadnego pracownika, nie mogą ubiegać się o wsparcie.
Baza Usług Rozwojowych (BUR):
Baza Usług Rozwojowych to ogólnodostępna, darmowa baza oferująca usługi szkoleniowe i doradcze z europejskim dofinansowaniem. Dzięki Bazie możesz kontynuować edukację, zdobywać wiedzę, poszerzać kompetencje i kwalifikacje.
Trener
Kamil Dutkiewicz
Specjalista w dziedzinie marketingu internetowego związanym z branżą od 2010 roku. Absolwent Uniwersytetu Opolskiego na kierunku komunikacja publiczna oraz studiów Marketing Internetowy na AGH.
Doświadczenie zdobywał pracując w agencjach marketingowych, działach marketingu firm o zasięgu ogólnopolskim i międzynarodowym oraz jako niezależny doradca realizujący kampanie marketingowe dla wielu różnych branż. Jest przede wszystkim praktykiem przekazując wiedzę, której używa na co dzień w pracy z klientami.
Od początku związany pasją i doświadczeniem z marketingiem, w szczególności w obszarze digital marketingu. Kreatywny i zorientowany na wyniki specjalista z udokumentowanym doświadczeniem w opracowywaniu i realizacji skutecznych strategii mediów społecznościowych, tworzeniu oryginalnych treści, które angażują i sprzedają.
Prowadził szkolenia i współpracował z firmami i osobami z różnych sektorów działalności. Stały uczestnik branżowych szkoleń i konferencji poświęconych marketingowi internetowemu. Certyfikowany Social Media Manager i Content Marketing Manager.