- /
- Szkolenia online
- /
- Szkolenia online dla pracowników placówek medycznych
- /
- Asertywność w kontaktach z pacjentami, podniesienie jakości rozmów
Asertywność w kontaktach z pacjentami, podniesienie jakości rozmów
Szkolenie archiwalne!
Chcielibyśmy Cię poinformować, że szkolenie, które przeglądasz, jest w archiwum. Jeśli jesteś zainteresowany dostępnymi terminami, sprawdź je poniżej.
W przypadku braku terminów lub gdy potrzebujesz dodatkowych informacji, zapraszamy do kontaktu z nami +48 510 810 990 lub skorzystania z przycisku "Zapytaj o szkolenie".
Nasze recenzje i certyfikaty
(4.8)
(5.0)
RIS: 2.06/00049/2023
ISO: 9001:2015
Szkolenie archiwalne
Szkolenie na temat asertywności daje możliwość zbudowania u uczestnika kompetencji, które są wartością w przypadku pracy w kontakcie z pacjentem.
Udział w szkoleniu pozwoli na wyrobienie poglądu u pracownika, że wyrażanie swoich myśli, poglądów i uczuć jest pozytywne i jednocześnie pozwala na prowadzenie dialogu w atmosferze szacunku do rozmówcy i samego siebie.
Podczas szkolenia każdy uczestnik pozna techniki i modele zachowań asertywnych, które będzie mógł zastosować w różnych sytuacjach zawodowych.
Cele szkolenia:
- poznanie zachowań asertywnych w różnych sytuacjach zawodowych,
- wzmocnienie poczucie własnej wartości i właściwego reagowania na krytykę,
- nabycie umiejętności wyrażania swojego zdania bez lęku, odmawiania bez poczucia winy, a także łagodnego stopniowania gniewu.
Wybierając nasz kurs online, zyskujesz:
- Bezpośredni kontakt z prowadzącym;
- Możliwość dyskusji i zadawania pytań na bieżąco;
- Komplet materiałów szkoleniowych w cenie;
- Certyfikat od Instytucji Szkoleniowej po zakończeniu nauczania, będący potwierdzeniem zdobytych umiejętności i wiedzy.
Program
- Czym jest asertywność?
- Czym jest postawa asertywna i jakie jest jej znaczenie w kontakcie z pacjentem oraz rodziną pacjenta?
- Dlaczego warto być asertywnym w pracy z pacjentem?
- Techniki i metody asertywności, które warto zastosować w kontakcie z pacjentem.
Inne formy finansowania tego szkolenia:
Krajowy Fundusz Szkoleniowy (KFS):
O dofinansowanie może wnioskować każdy pracodawca, zatrudniający co najmniej jednego pracownika. Jednoosobowe działalności gospodarcze, które nie zatrudniają żadnego pracownika, nie mogą ubiegać się o wsparcie.
Baza Usług Rozwojowych (BUR):
Baza Usług Rozwojowych to ogólnodostępna, darmowa baza oferująca usługi szkoleniowe i doradcze z europejskim dofinansowaniem. Dzięki Bazie możesz kontynuować edukację, zdobywać wiedzę, poszerzać kompetencje i kwalifikacje.
Trener
Natalia Wieczorkiewicz
Absolwentka m.in. Uniwersytetu Medycznego im. K. Marcinkowskiego w Poznaniu, Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu oraz Uniwersytetu im. M. Kopernika w Toruniu. Ukończyła studia w zakresie zarządzania w ochronie zdrowia, podyplomowe studia w zakresie prawa medycznego oraz podyplomowe studia w zakresie ochrony danych osobowych.
Kilkuletni praktyk w zakresie prowadzenia szkoleń dotyczących dokumentacji medycznej oraz kursów dla rejestratorek medycznych.
Doświadczenie zawodowe zdobyła, pracując m.in. jako: manager administracji Ośrodka Rehabilitacji, inspektor ochrony danych osobowych podmiotów leczniczych, koordynator rejestracji medycznej oraz jako sekretarka medyczna, statystyk medyczny i rejestratorka medyczna.
Szkolenie archiwalne