- /
- Szkolenia online
- /
- Szkolenia dla administracji publicznej
- /
- Efektywna komunikacja interpersonalna
Efektywna komunikacja interpersonalna
Szkolenie archiwalne!
Chcielibyśmy Cię poinformować, że szkolenie, które przeglądasz, jest w archiwum. Jeśli jesteś zainteresowany dostępnymi terminami, sprawdź je poniżej.
W przypadku braku terminów lub gdy potrzebujesz dodatkowych informacji, zapraszamy do kontaktu z nami +48 510 810 990 lub skorzystania z przycisku "Zapytaj o szkolenie".
Nasze recenzje i certyfikaty
(4.9)
(5.0)
RIS: 2.06/00049/2023
ISO: 9001:2015
Jakość naszych relacji zależy w dużym stopniu od tego, jak się ze sobą porozumiewamy. Celem szkolenia jest doskonalenie kompetencji komunikacyjnych poprzez dostarczenie wiedzy na temat mechanizmów rządzących komunikacją oraz usprawnienie umiejętności efektywnego porozumiewania się w sposób jasny, rzeczowy, otwarty i empatyczny.
Korzyści z udziału w szkoleniu:
- Zwiększenie świadomości na temat barier komunikacyjnych.
- Poprawa umiejętności posługiwania się technikami komunikacyjnymi.
- Wzrost motywacji do budowania pozytywnych, partnerskich relacji z innymi.
- Wypracowanie sposobów dbania o relacje poprzez stosowanie „Porozumienia bez przemocy” .
- Rozwijanie postawy otwartej na współpracę i jasność w komunikacji.
- Zwiększenie umiejętności analizy czterech płaszczyzn komunikatu.
Adresaci szkolenia z komunikacji interpersonalnej:
Szkolenie skierowane jest do wszystkich osób, które chcą poprawić swoją komunikację zarówno w pracy, jak i w życiu prywatnym.
Wybierając nasz kurs online, zyskujesz:
- Bezpośredni kontakt z prowadzącym
- Możliwość dyskusji i zadawania pytań na bieżąco
- Komplet materiałów szkoleniowych w cenie
- Certyfikat od Instytucji Szkoleniowej po zakończeniu nauczania, będący potwierdzeniem zdobytych umiejętności i wiedzy.
Program szkolenia:
- Poziomy i główne problemy komunikacji.
- Przeszkody i zakłócenia w komunikacji interpersonalnej.
- Mechanizmy obronne jako przejaw zablokowanej komunikacji.
- Podstawowe zasady efektywnej komunikacji:
- eskalacja reakcji,
- dostrojenie w stylu komunikacyjnym do rozmówcy,
- unikanie ironii i aluzji,
- spójność komunikatów werbalnych i niewerbalnych. - Techniki ułatwiające komunikację: aktywne słuchanie, komunikaty pozytywne,pytania otwarte, komunikacja „miękka”, itp.
- Zasady udzielania informacji zwrotnych.
- Cztery płaszczyzny analizy wypowiedzi, czyli słuchanie czworgiem uszu (płaszczyzna rzeczowa, ujawniania siebie, relacji, apelu).
- Porozumienie bez przemocy – ogólne zasady i przykłady.
Inne formy finansowania tego szkolenia:
Krajowy Fundusz Szkoleniowy (KFS):
O dofinansowanie może wnioskować każdy pracodawca, zatrudniający co najmniej jednego pracownika. Jednoosobowe działalności gospodarcze, które nie zatrudniają żadnego pracownika, nie mogą ubiegać się o wsparcie.
Baza Usług Rozwojowych (BUR):
Baza Usług Rozwojowych to ogólnodostępna, darmowa baza oferująca usługi szkoleniowe i doradcze z europejskim dofinansowaniem. Dzięki Bazie możesz kontynuować edukację, zdobywać wiedzę, poszerzać kompetencje i kwalifikacje.
Trener
Barbara Smoczyńska
Certyfikowana trenerka umiejętności psychospołecznych (w styczniu 2002 przyznana rekomendacja Polskiego Towarzystwa Psychologicznego nr I/34), absolwentka Szkoły Trenerów Intra, dr nauk humanistycznych w dziedzinie filozofii, wieloletnia nauczycielka akademicka w Zakładzie Etyki i Estetyki w Instytucie Filozofii i w Instytucie Psychologii UMCS w Lublinie. W latach 2013- 2016 trenerka wewnętrzna i coach UMCS. Absolwentka studiów podyplomowych „Master Coaching – zaawansowane narzędzia coachingowe” w Wyższej Szkole Biznesu w Dąbrowie Górniczej (2016/2017). Specjalistka w zakresie aktywnych metod nauczania dorosłych, terapeutka programu psychoonkologicznego Simontona, trenerka Racjonalnej Terapii Zachowań, ewaluatorka pracy innych trenerów. Od 28 lat szkoli różne grupy zawodowe w zakresie komunikacji, asertywności, umiejętności menedżerskich i przywódczych, autoprezentacji i wystąpień publicznych, radzenia sobie ze stresem, rozwiązywania konfliktów, negocjacji, budowania zespołu, zarządzaniu sobą w czasie, profilaktyki wypalenia zawodowego, Analizy Transakcyjnej, inteligencji emocjonalnej, umiejętności trenerskich, różnic generacyjnych, zarządzania różnorodnością, etykiety w biznesie, przeciwdziałania dyskryminacji i rozwoju osobistego.