- /
- Szkolenia online
- /
- Szkolenia z efektywności zawodowej i rozwoju osobistego
- /
- Prezentacje i wystąpienia publiczne: techniki i strategie skutecznej komunikacji
Prezentacje i wystąpienia publiczne: techniki i strategie skutecznej komunikacji
Nasze recenzje i certyfikaty
(4.8)
(5.0)
RIS: 2.06/00049/2023
ISO: 9001:2015
Dane szkolenia
09:00 - 16:00 (7h)
Michał Zagłoba
Podczas szkolenia uczestnicy odkryją sekrety tworzenia scenariuszy prezentacji, nauczą się budować efektywny kontakt z audytorium oraz skutecznie zarządzać stresem i tremą. Szkolenie skupia się również na praktycznym zastosowaniu wiedzy w kontekście media relations oraz budowaniu pozytywnego wizerunku.
Program obejmuje wykłady, warsztaty, ćwiczenia praktyczne, a także sesje z kamerą i mikrofonem, umożliwiające uczestnikom indywidualną pracę nad własnym stylem prezentacji.
Korzyści z uczestnictwa w szkoleniu z prezentacji i wystąpień:
- Zdobycie kompleksowej wiedzy o skutecznym tworzeniu i realizacji prezentacji z zachowaniem spójności i oryginalności.
- Rozwój umiejętności komunikacyjnych, w tym budowanie relacji z mediami, zarządzanie informacją oraz radzenie sobie z trudnymi pytaniami.
- Nabywanie praktycznych technik minimalizowania stresu i poprawy mowy ciała, dykcji oraz emisji głosu.
- Zwiększenie świadomości znaczenia wizerunku i umiejętności jego kreowania poprzez komunikację werbalną i niewerbalną.
- Przygotowanie do efektywnego wykorzystania narzędzi i platform multimedialnych.
Adresaci szkolenia:
Szkolenie skierowane jest do:
- kadry kierowniczej,
- menadżerów,
- rzeczników prasowych,
- osób zajmujących się komunikacją, PR-em, marketingiem,
- liderów zespołów,
- wszystkich, którzy chcą rozwijać swoje umiejętności prezentacji i wystąpień.
Wybierając nasz kurs online, zyskujesz:
- Bezpośredni kontakt z prowadzącym;
- Możliwość dyskusji i zadawania pytań na bieżąco;
- Komplet materiałów szkoleniowych w cenie;
- Certyfikat od Instytucji Szkoleniowej po zakończeniu nauczania, będący potwierdzeniem zdobytych umiejętności i wiedzy.
Program szkolenia:
- Sztuka prezentacji i wystąpień publicznych:
- Tworzenie scenariusza dobrej prezentacji/wystąpienia (struktura, spójność wypowiedzi, myśl przewodnia, kompozycja ramowa, oryginalność).
- Budowanie kontaktu z audytorium (nawiązywanie dobrego kontaktu z odbiorcami panowanie nad audytorium, radzenie sobie z trudnymi słuchaczami). Praktyczne sposoby walki z tremą. Elementy fonetyki, dykcja, emisja głosu, mowa ciała.
- Ćwiczenia
- Podstawy media relations:
- Rodzaje mediów a sposób przekazu informacji. Techniczne aspekty wywiadu telewizyjnego, radiowego i prasowego.
- Współpraca z dziennikarzami (nawiązywanie relacji, budowanie więzi, przyzwyczajanie do organizacji, umiejętność zachowania dystansu.
- Sposoby panowania nad informacją.
- Ćwiczenia
- Budowanie wizerunku:
- Znaczenie efektu pierwszego wrażenia (umiejętność skupienia uwagi, nieszablonowość, dostosowanie do audytorium, dobór argumentacji).
- Podstawy komunikacji werbalnej i niewerbalnej.
- Kreowanie wizerunku statycznego- wygląd zewnętrzny.
- Kreowanie wizerunku dynamicznego- sposób poruszania się, mimika, gestykulacja, ekspresja wypowiedzi. Elementy etykiety organizacyjnej
- Ćwiczenia i podsumowanie
Inne formy finansowania tego szkolenia:
Krajowy Fundusz Szkoleniowy (KFS):
O dofinansowanie może wnioskować każdy pracodawca, zatrudniający co najmniej jednego pracownika. Jednoosobowe działalności gospodarcze, które nie zatrudniają żadnego pracownika, nie mogą ubiegać się o wsparcie.
Baza Usług Rozwojowych (BUR):
Baza Usług Rozwojowych to ogólnodostępna, darmowa baza oferująca usługi szkoleniowe i doradcze z europejskim dofinansowaniem. Dzięki Bazie możesz kontynuować edukację, zdobywać wiedzę, poszerzać kompetencje i kwalifikacje.
Trener
Michał Zagłoba
Trener biznesu i szkoleniowiec, specjalista w dziedzinie komunikacji, public relations i wystąpień publicznych, związany z branżą medialną od 2007 roku. Absolwent Wydziału Prawa Uniwersytetu w Białymstoku. Major Służby Więziennej w st. spoczynku, obecnie prowadzi firmę szkoleniowo-doradczą.
W latach 2007-2022 specjalista/rzecznik prasowy w Okręgowym Inspektoracie Służby Więziennej w Białymstoku. Odpowiedzialny za zbudowanie od podstaw pozytywnego wizerunku Służby Więziennej regionu północno-wschodniego. Współpracował przy produkcjach filmowych dla BBC,TVP,TVN, Polsat, TTV.
Współtworzył i prowadził kampanie reklamowe, rekrutacyjne, a także samorządowe kampanie wyborcze. Odpowiedzialny za prace nad strategią wyborczą oraz publicznym wizerunkiem kandydatów.
Od 2011 roku szkoli różne grupy zawodowe, między innymi w zakresie public relations, wystąpień publicznych, komunikacji, autoprezentacji, zarządzania zespołami, rekrutacji, erystyki, marketingu internetowego, psychologii zachowań konsumenckich czy metod wpływu społecznego.