- /
- Szkolenia online
- /
- Kompetencje miękkie
- /
- Profesjonalna obsługa klientów- szkolenie komunikacyjne dla pracowników administracji publicznej
Profesjonalna obsługa klientów- szkolenie komunikacyjne dla pracowników administracji publicznej
09:00 - 15:00
Barbara Smoczyńska
14-dniowa gwarancja satysfakcji lub zwrot pieniędzy
Co otrzymasz?
Certyfikat- Wersja elektroniczna
Udział w wydarzeniu na żywo
Materiały szkoleniowe
Oprawiony Certyfikat
+ 99.00 zł
Nasze recenzje i certyfikaty
(4.9)
(5.0)
RIS: 2.06/00049/2023
ISO: 9001:2015
Wizerunek firmy, urzędu czy instytucji zależy w dużej mierze od jakości obsługi klienta. Pracownicy wielu instytucji często mierzą się z błędnym stereotypem, wedle którego załatwianie urzędowych spraw jest nie lada wyzwaniem.
Jednocześnie wiemy jak często to właśnie Urzędnicy spotykają się z trudnymi sytuacjami w swojej pracy i trudnymi interesantami.
Dlatego przygotowaliśmy szkolenie, które pomoże zarówno poprawić jakość obsługi w każdej instytucji, jak również przygotuje lub pomoże rozwinąć umiejętności radzenia sobie z trudnymi sytuacjami w pracy z klientem.
W trakcie szkolenia uczestnicy nauczą się:
- jak efektywnie komunikować się z klientami,
- radzić sobie z wyzwaniami i trudnymi sytuacjami,
- jak rozwijać swoje kompetencje psychospołeczne.
Szkolenie pokrywa szeroki zakres tematów, od podstawowych standardów obsługi, poprzez techniki skutecznej komunikacji werbalnej i niewerbalnej, aż po strategie radzenia sobie z zastrzeżeniami klientów i udzielania informacji zwrotnych.
Uczestnictwo w szkoleniu to nie tylko szansa na zwiększenie kultury obsługi i skuteczności działania, ale także na rozwój osobisty i zawodowy.
Zapraszamy do dołączenia i odkrycia nowych sposobów na budowanie pozytywnych relacji z klientami oraz na rozwijanie postawy zorientowanej na klienta, co bez wątpienia przyczyni się do wzrostu zadowolenia klientów i poprawy wizerunku instytucji.
Korzyści z uczestnictwa w szkoleniu:
- Zwiększenie kultury obsługi klientów.
- Wzrost skuteczności działania w relacjach z klientami.
- Rozwijanie własnych zasobów i kompetencji zawodowych.
- Wypracowanie sposobów radzenia sobie w sytuacjach trudnych.
- Poszerzenie wiedzy z zakresu psychologii obsługi klienta.
- Rozwijanie postawy zorientowanej na klienta.
Adresaci szkolenia z profesjonalnej obsługi klienta:
Szkolenie skierowane jest do wszystkich pracowników urzędów i innych instytucji, którzy na co dzień mają kontakt z interesantami, oraz do wszystkich, którym zależy na poprawie komunikacji i podniesieniu standardów obsługi w kontaktach z klientem.
Wybierając nasz kurs online, zyskujesz:
- Bezpośredni kontakt z prowadzącym;
- Możliwość dyskusji i zadawania pytań na bieżąco;
- Komplet materiałów szkoleniowych w cenie;
- Certyfikat od Instytucji Szkoleniowej po zakończeniu nauczania, będący potwierdzeniem zdobytych umiejętności i wiedzy.
Program szkolenia:
- Misja instytucji i wynikające z niej standardy profesjonalnej obsługi klienta.
- Psychospołeczne kompetencje urzędnika.
- Wzbudzanie pierwszego pozytywnego wrażenia u klienta, budowanie atmosfery zaufania i wiarygodności.
- Strategie obsługi klienta:
- Strategia „gąbki”,
- Strategia „walki”,
- Strategia „współdziałania”.
- Typy klientów.
- „Dostrojenie” w stylu komunikacyjnym do klienta.
- Główne problemy i przeszkody w komunikacji.
- Narzędzia i techniki skutecznej komunikacji werbalnej:
- aktywne słuchanie,
- komunikacja pozytywna,
- komunikacja „miękka”,
- zadawanie pytań.
- Komunikacja niewerbalna i jej rola w wywieraniu wpływu w obsłudze klienta.
- Radzenie sobie z obiekcjami i zastrzeżeniami klienta.
- Reagowanie na oceny i niesłuszną krytykę.
- Zasady udzielania informacji zwrotnych.
- Elementy etykiety w pracy urzędnika.
- Poprawność językowa w mowie i piśmie jako niezbędny element komunikatywności i dobrego wizerunku urzędnika.
Inne formy finansowania tego szkolenia:
Krajowy Fundusz Szkoleniowy (KFS):
O dofinansowanie może wnioskować każdy pracodawca, zatrudniający co najmniej jednego pracownika. Jednoosobowe działalności gospodarcze, które nie zatrudniają żadnego pracownika, nie mogą ubiegać się o wsparcie.
Baza Usług Rozwojowych (BUR):
Baza Usług Rozwojowych to ogólnodostępna, darmowa baza oferująca usługi szkoleniowe i doradcze z europejskim dofinansowaniem. Dzięki Bazie możesz kontynuować edukację, zdobywać wiedzę, poszerzać kompetencje i kwalifikacje.
Trener
![](https://pelniwiedzy.pl/storage/media/73/Barbara-Smoczyńska.jpg)
Barbara Smoczyńska
Certyfikowana trenerka umiejętności psychospołecznych (w styczniu 2002 przyznana rekomendacja Polskiego Towarzystwa Psychologicznego nr I/34), absolwentka Szkoły Trenerów Intra, dr nauk humanistycznych w dziedzinie filozofii, wieloletnia nauczycielka akademicka w Zakładzie Etyki i Estetyki w Instytucie Filozofii i w Instytucie Psychologii UMCS w Lublinie. W latach 2013- 2016 trenerka wewnętrzna i coach UMCS. Absolwentka studiów podyplomowych „Master Coaching – zaawansowane narzędzia coachingowe” w Wyższej Szkole Biznesu w Dąbrowie Górniczej (2016/2017). Specjalistka w zakresie aktywnych metod nauczania dorosłych, terapeutka programu psychoonkologicznego Simontona, trenerka Racjonalnej Terapii Zachowań, ewaluatorka pracy innych trenerów. Od 28 lat szkoli różne grupy zawodowe w zakresie komunikacji, asertywności, umiejętności menedżerskich i przywódczych, autoprezentacji i wystąpień publicznych, radzenia sobie ze stresem, rozwiązywania konfliktów, negocjacji, budowania zespołu, zarządzaniu sobą w czasie, profilaktyki wypalenia zawodowego, Analizy Transakcyjnej, inteligencji emocjonalnej, umiejętności trenerskich, różnic generacyjnych, zarządzania różnorodnością, etykiety w biznesie, przeciwdziałania dyskryminacji i rozwoju osobistego.