Kursy Kancelaryjno Archiwalne I i II Stopnia- Nowe Terminy!

Sprawdź zbliżające się terminy. Zapisz się na kurs z egzaminem i zdobądź certyfikat!

Skuteczna reklama w Meta- Facebook i Instagram Ads? - warsztaty online

Szkolenie online

Szkolenie przełożone!

Chcielibyśmy Cię poinformować, że szkolenie, które przeglądasz, zostało przełożone. Jeśli jesteś zainteresowany dostępnymi terminami, sprawdź je poniżej

W przypadku braku terminów lub gdy potrzebujesz dodatkowych informacji, zapraszamy do kontaktu z nami +48 510 810 990 lub skorzystania z przycisku "Zapytaj o szkolenie".

Nasze recenzje i certyfikaty

(4.8)

(5.0)

RIS: 2.06/00049/2023

ISO 9001:2015

ISO: 9001:2015

Szkolenie archiwalne

Prowadzenie działań reklamowych na Facebook i Instragram

Naucz się prowadzić działania reklamowe na Facebook i Instragram w najbardziej skuteczny sposób.
To szkolenie zapewni Ci wiedzę i masę praktycznych rozwiązań potrzebnych do efektywnych reklam w Meta.

Zdobądź praktyczną i kompleksową wiedzę z zakresie reklamy w Meta! 

Podczas szkolenia nauczysz się, jak skutecznie wykorzystywać działania reklamowe (lub jak robić to lepiej). Poprowadzę Cię krok po kroku przez złożony ekosystem Meta Ads - od podstawowej konfiguracji, przez stworzenie kampanii reklamowych, aż po zaawansowane opcje, optymalizację.

Korzyści w uczestnictwa w szkoleniu ze skutecznej reklamy:

Biorąc udział w szkoleniu dowiesz się, jak:

  • Poznać i zrozumieć reklamowy ekosystem Meta, jego możliwości i prawa, którymi się rządzi
  • W pełni wykorzystać możliwości Facebooka i Instagrama w sposób płatny
  • Tworzyć strategię komunikacji reklamowej w mediach społecznościowych
  • Znacznie zwiększyć realizację celów biznesowych i wizerunkowych dzięki reklamie
  • Planować działania tak, aby były skuteczne dla danej branży, firmy czy grupy odbiorców

Adresaci szkolenia z prowadzenia kampanii reklamowych:

  • Nowicjusze, którzy dopiero rozpoczynają przygodę z reklamą w social mediach;
  • Administratorzy mediów społecznościowych, w firmach, instytucjach państwowych i organizacjach pozarządowych chcący poszerzyć swoje umiejętności;
  • Menedżerowie ds. marketingu, chcący udoskonalić swoją wiedzę z zakresu marketingu reklamowego w mediach społecznościowych;
  • Przedsiębiorcy, właściciele firm, którzy chcą prowadzić działania samodzielnie lub świadomie delegować zakres obowiązków pracownikom

Wybierając nasz kurs online, zyskujesz:

  • Bezpośredni kontakt z prowadzącym;
  • Możliwość dyskusji i zadawania pytań na bieżąco;
  • Komplet materiałów szkoleniowych w cenie;
  • Certyfikat od Instytucji Szkoleniowej po zakończeniu nauczania, będący potwierdzeniem zdobytych umiejętności i wiedzy.

Program szkolenia:

  1. Jak stworzyć, skonfigurować i poruszać się w narzędziach biznesowych Meta
  2. (Menedżer Firmy, Menedżer Reklam i konta reklamowe)
  3. Budowanie strategii i planu działań kampanii reklamowych
  4. Jak działają reklamy płatne w social media – struktura kampanii, typy targetowania
  5. Tworzenie efektywnych kampanii reklamowych - krok po kroku
  6. Tworzenie grup docelowych i wykorzystanie remarketingu (Pixel)
  7. Dobór skutecznych treści reklamowych - tworzyć perswazyjne kreacje reklamowe w odpowiednim formacie
  8. Budżetowanie, harmonogram i optymalizacja kampanii
  9. Ocena skuteczności reklam – jak analizować wyniki i zarządzać raportami

Inne formy finansowania tego szkolenia:

Krajowy Fundusz Szkoleniowy (KFS):

O dofinansowanie może wnioskować każdy pracodawca, zatrudniający co najmniej jednego pracownika. Jednoosobowe działalności gospodarcze, które nie zatrudniają żadnego pracownika, nie mogą ubiegać się o wsparcie.

Baza Usług Rozwojowych (BUR):

Baza Usług Rozwojowych to ogólnodostępna, darmowa baza oferująca usługi szkoleniowe i doradcze z europejskim dofinansowaniem. Dzięki Bazie możesz kontynuować edukację, zdobywać wiedzę, poszerzać kompetencje i kwalifikacje. 

Trener

Kamil Dutkiewicz

Specjalista w dziedzinie marketingu internetowego związanym z branżą od 2010 roku. Absolwent Uniwersytetu Opolskiego na kierunku komunikacja publiczna oraz studiów Marketing Internetowy na AGH. 
Doświadczenie zdobywał pracując w agencjach marketingowych, działach marketingu firm o zasięgu ogólnopolskim i międzynarodowym oraz jako niezależny doradca realizujący kampanie marketingowe dla wielu różnych branż. Jest przede wszystkim praktykiem przekazując wiedzę, której używa na co dzień w pracy z klientami. 
Od początku związany pasją i doświadczeniem z marketingiem, w szczególności w obszarze digital marketingu. Kreatywny i zorientowany na wyniki specjalista z udokumentowanym doświadczeniem w opracowywaniu i realizacji skutecznych strategii mediów społecznościowych, tworzeniu oryginalnych treści, które angażują i sprzedają.
Prowadził szkolenia i współpracował z firmami i osobami z różnych sektorów działalności. Stały uczestnik branżowych szkoleń i konferencji poświęconych marketingowi internetowemu. Certyfikowany Social Media Manager i Content Marketing Manager.

Szkolenie archiwalne