Kursy kancelaryjno-archiwalne I i II stopnia!

3-dniowe i 4-dniowe, oraz weekendowe!

Zamówienia publiczne do 130 tys. – regulacje, procedury i odpowiedzialność

Data
20.03.2025
Godzina

09:00 - 13:00

Trener

Justyna Sosnowska

Cena
454 zł (netto)
Pobierz program PDF z kartą zgłoszeniową

14-dniowa gwarancja satysfakcji lub zwrot pieniędzy

Co otrzymasz?

Certyfikat- Wersja elektroniczna

Udział w wydarzeniu na żywo

Materiały szkoleniowe

Oprawiony Certyfikat

+ 99.00 zł

Nasze recenzje i certyfikaty

(4.9)

(5.0)

RIS: 2.06/00049/2023

ISO 9001:2015

ISO: 9001:2015

Szkolenie przeznaczone jest dla osób zajmujących się zamówieniami publicznymi w jednostkach sektora finansów publicznych oraz innych podmiotach zobowiązanych do stosowania przepisów ustawy Pzp. Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z zasadami i procedurami dotyczącymi udzielania zamówień publicznych do 130 000 zł, a także wskazanie kluczowych aspektów ich prawidłowego przeprowadzania, dokumentowania oraz raportowania.

Podczas szkolenia omówione zostaną m.in.:

  • obowiązek lub dobrowolność sporządzania rocznego planu postępowań,
  • zasady szacowania wartości zamówienia i unikania jego zaniżania,
  • regulacje wewnętrzne w jednostkach publicznych,
  • najczęstsze błędy i ich konsekwencje,
  • sposoby komunikacji oraz prowadzenie rejestru małych zamówień.

Korzyści z uczestnictwa w szkoleniu:

Biorąc udział w szkoleniu:

  1. Dowiesz się, jak prawidłowo udzielać zamówień publicznych do 130 tys. zł, unikając błędów i naruszeń.
  2. Poznasz obowiązkowe elementy dokumentacji oraz sposoby jej prowadzenia zgodnie z wymaganiami prawnymi.
  3. Poznasz najczęstsze błędy i konsekwencje wynikające z nieprawidłowości.
  4. Nauczysz się poprawnie określać wartość zamówienia.
  5. Poznasz sposoby uproszczenia procedur oraz obowiązkowe elementy regulaminów zamówień.
  6. Dowiesz się, jak prawidłowo prowadzić zapytania ofertowe i inne formy komunikacji.
  7. Nauczysz się prawidłowo uwzględniać zamówienia w rocznym sprawozdaniu finansowym i rejestrze małych zamówień.

Wybierając nasz kurs online, zyskujesz:

  • Bezpośredni kontakt z prowadzącym;
  • Możliwość dyskusji i zadawania pytań na bieżąco;
  • Komplet materiałów szkoleniowych w cenie;
  • Certyfikat od Instytucji Szkoleniowej po zakończeniu nauczania, będący potwierdzeniem zdobytych umiejętności i wiedzy.

Program szkolenia:

  1. Roczny plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych – obowiązek czy dobrowolność?
  2. Zasady udzielania zamówień publicznych do 130 tys.
  3. Szacowanie wartości zamówienia – podstawowy obowiązek Zamawiającego.
  4. Zakaz zaniżania wartości zamówienia w celu uniknięcia stosowania przepisów ustawy - stosowanie dyspozycji art. 30 ust 4 ustawy Pzp.
  5. Zamówienia nieplanowane.
  6. Zamówieniach publicznych do 130 tys. , a naruszenie dyscypliny finansów publicznych.
  7. Odpowiedzialność za naruszenie dyscypliny finansów publicznych.
  8. Regulamin wewnętrzny jednostki dot. udzielania zamówień publicznych – czy jest obligatoryjny?
  9. Niezbędne postanowienia regulaminowe dla zamówień do 130 tys.
  10. Najczęstsze błędy w regulaminach udzielania zamówień do 130 tys.
  11. Dokumentacja przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
  12. Zapytanie ofertowe do wybranych wykonawców.
  13. Sposób komunikacji w małych zamówieniach.
  14. Rejestr małych zamówień na potrzeby sprawozdania rocznego.
  15. Sformalizować czy odformalizować procedurę udzielenia zamówienia do 130 tys.
  16. Uwzględnienie zamówienia publicznego do 130 tys. w rocznym sprawozdaniu finansowym

Inne formy finansowania tego szkolenia:

Krajowy Fundusz Szkoleniowy (KFS):

O dofinansowanie może wnioskować każdy pracodawca, zatrudniający co najmniej jednego pracownika. Jednoosobowe działalności gospodarcze, które nie zatrudniają żadnego pracownika, nie mogą ubiegać się o wsparcie.

Baza Usług Rozwojowych (BUR):

Baza Usług Rozwojowych to ogólnodostępna, darmowa baza oferująca usługi szkoleniowe i doradcze z europejskim dofinansowaniem. Dzięki Bazie możesz kontynuować edukację, zdobywać wiedzę, poszerzać kompetencje i kwalifikacje. 

Trener

Justyna Sosnowska

Prawniczka, absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Śląskiego z 15-letnim doświadczeniem zawodowym w strukturach organów administracj publicznej. Obecnie kieruje zespołem ds. obsługi prawnej w JST. 
Certyfikowany trener na poziomie 5. EQF (Europejskich Ram Kwalifikacji). Absolwentka Integratywnej Akademii TRENERÓW. Specjalistka w zakresie procedury administracyjnej, prawa pracy, zamówień publicznych, egzekucji administracyjnej. Pasjonatka cyfrowej administracji, wdrożeniowiec procedur elektronicznych, elektronicznego obiegu dokumentów, e-doręczeń, regulaminów i procedur prawno-pracowniczych. 
Od 2014 r. związana z branżą szkoleniową. Prowadzi szkolenia, kursy, warsztaty, projekty e-lerningowe dla administracji publicznej. W projektowanych szkoleniach wykorzystuje inkluzywne techniki i metody prowadzenia zajęć. Przeszkoliła ponad 2000 pracowników administracji publicznej. Autorka kursu administracyjnego dla urzędników. Realizuje szkolenia autorskie w zakresie: instrukcji kancelaryjnej i obiegu dokumentów w jednostce, procedury administracyjnej, elektronizacji postępowań administracyjnych, prawa pracy, mobbingu, zamówień publicznych, archiwizacji dokumentacji, dostępu do informacji publicznej i obsługi BIP-ów. 
Z wykształcenia prawnik, z wyboru urzędniczka, z zamiłowania szkoleniowiec-trener. Wyznaje zasadę wiedza jest wartością, gdy umiesz ją przekazać drugiemu człowiekowi.