- /
- Szkolenia online
- /
- Szkolenia dla administracji publicznej
- /
- Aplikacja mObywatel 2.0. - zastosowanie i zasady działania
Aplikacja mObywatel 2.0. - zastosowanie i zasady działania
Szkolenie archiwalne!
Chcielibyśmy Cię poinformować, że szkolenie, które przeglądasz, jest w archiwum. Jeśli jesteś zainteresowany dostępnymi terminami, sprawdź je poniżej.
W przypadku braku terminów lub gdy potrzebujesz dodatkowych informacji, zapraszamy do kontaktu z nami +48 510 810 990 lub skorzystania z przycisku "Zapytaj o szkolenie".
Nasze recenzje i certyfikaty
(4.8)
(5.0)
RIS: 2.06/00049/2023
ISO: 9001:2015
Szkolenie archiwalne
Praktyczne szkolenie z aplikacji mObywatel 2.0
Cele szkolenia:
- Zapoznanie się z definicjami ustawowymi i zasadami działania aplikacji,
- Uzyskanie wiedzy na temat wykorzystania aplikacji i bezpieczeństwa jej działania,
- Zdobycie wiedzy na temat dalszego rozwoju aplikacji oraz usług publicznych.
Adresaci szkolenia z aplikacji mObywatel 2.0:
- Administracja samorządowa,
- Obywatele,
- Wszyscy zainteresowani.
Wybierając nasz kurs online zyskujesz:
- Bezpośredni kontakt z prowadzącym
- Możliwość dyskusji i zadawania pytań na bieżąco
- Komplet materiałów szkoleniowych w cenie
- Certyfikat od Instytucji Szkoleniowej po zakończeniu nauczania, będący potwierdzeniem zdobytych umiejętności i wiedzy.
Program
I. Aplikacja mObywatel – jak to działa?
- Do czego można wykorzystać aplikację?,
- Jak zainstalować aplikację?
- mObywatel na telefonie i w serwisie internetowym
- Zakres danych osobowych gromadzonych w aplikacji,
- Dokument mObywatel - co to jest i jakie dane zawiera?
- Istota Art. 7 ust. 4 Ustawy – czego dotyczy?
- Bezpieczeństwo danych osobowych, uwierzytelnienie dwuskładnikowe,
- Integracja z rejestrami,
II. Usługi w aplikacji mObywatel
- W jaki sposób podmiot może świadczyć usługi w aplikacji?
- Wniosek o świadczenie usług przez podmiot publiczny i podmiot niepubliczny – tryb, zasady, warunki złożenia,
- Bezpieczeństwo usług w aplikacji,
- Do czego obywatel może wykorzystać mObywatela 2.0.?
- Usługi w mObywatelu:
a) mDowód
b) Naruszenie środowiskowe
c) Punkty karne
d) Bezpieczny autobus
e) Polak za granicą
f) Dodatek elektryczny
g) Bilkom
h) eRecepta - Dalszy rozwój aplikacji – co nowego się pojawi?
III. mObywatel w pytaniach i odpowiedziach.
- Z jakich telefonów, prywatnych czy służbowych urzędnik będzie potwierdzał mDowód?
- Czy mDowód to to samo co dowód osobisty?
- Gdzie użyję a gdzie nie użyję mDowodu?
- Jak sprawdzić kod QR drugiej osoby?
- Jak potwierdzić swoje dane kodem QR?
- W przypadku potwierdzenia profilu zaufanego w punkcie potwierdzającym czy trzeba będzie weryfikować stronę teraz także przez mObywatel?
- Do tej pory obywatel musiał przyjść z fizycznym dowodem lub paszportem żeby potwierdzić profil zaufany. Czy można potwierdzać pz przy pomocy dokumentu mObywatel?
- Wnioski o mDowód będą składane w wersji papierowej przez obywateli?
- Czy na telefonie do weryfikacji potrzebny jest internet?
- Art. 37 ust.5 ustawy m Obywatel. Obywatele mogą, czy jednak nie, posłużyć się aplikacją?
- Skąd będzie wiadomo, że użytkownik mObywatela jest pracownikiem urzędu uprawnionym do potwierdzania tożsamości?
- Czy zastrzeżenie mObywatela w przypadku np. włamania na urządzenie będzie przekazywane do bazy Dokumenty Zastrzeżone?
- Czy podczas wyborów komisji będzie można okazać mDowód?
- I wiele innych odpowiedzi na pytania.
Inne formy finansowania tego szkolenia:
Krajowy Fundusz Szkoleniowy (KFS):
O dofinansowanie może wnioskować każdy pracodawca, zatrudniający co najmniej jednego pracownika. Jednoosobowe działalności gospodarcze, które nie zatrudniają żadnego pracownika, nie mogą ubiegać się o wsparcie.
Baza Usług Rozwojowych (BUR):
Baza Usług Rozwojowych to ogólnodostępna, darmowa baza oferująca usługi szkoleniowe i doradcze z europejskim dofinansowaniem. Dzięki Bazie możesz kontynuować edukację, zdobywać wiedzę, poszerzać kompetencje i kwalifikacje.
Trener
Adam Parysz
Trener, Auditor Wiodący SZBI wg. ISO 27001, Auditor Wiodący SZCD wg. ISO 22301, Auditor Wewnętrzny Zintegrowanego Systemu Zarządzania wg. ISO 9001, 14001 i 45001, Six Sigma Yellow Belt, Inspektor ochrony danych, Koordynator ds. dostępności, Archiwista. Prowadził audyty w takich organizacjach jak Tauron Obsługa Klienta, Sygnity S.A., Górnośląsko – Zagłębiowska Metropolia i Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego
Karierę trenerską rozpocząłem w 2013 roku. Od tego czasu na sali szkoleniowej spędziłem 8 450 godzin szkoleniowych, szkoląc łącznie ponad 11 tysięcy osób.
Mam przyjemność szkolić zarówno urzędy centralne, jednostki samorządu terytorialnego wszystkich szczebli oraz firmy sektora prywatnego. Oprócz prowadzenia szkoleń przygotowuję normatywy kancelaryjno – archiwalne oraz dokumentację z zakresu ochrony danych osobowych.
Miałem przyjemność szkolić między innymi
Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego, Ministerstwo Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej, Kancelarię Senatu RP, TAURON Obsługa Klienta, Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, Komendę Główną Policji, Pocztę Polską S.A., Koleje Mazowieckie, CBA, ZUS, PGE, Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, Żandarmerię Wojskową, Chrześcijańską Akademię Teologiczną w Warszawie, Polską Akademię Nauk, Akademię Górniczo-Hutniczą, Wojewódzkie Urzędy Pracy w Krakowie, Rzeszowie i w Olsztynie, Urząd Miasta Rzeszowa, Wojewódzką Stację Sanitarno – Epidemiologiczną w Poznaniu, Komendę Wojewódzką Policji w Krakowie, Szpital Zachodni im. Św. Jana Pawła II w Grodzisku Mazowieckim, Arcelormittal, ArchiDoc S.A, Sąd Okręgowy w Kielcach, Sąd Apelacyjny we Wrocławiu, ING Bank Śląski, Powiatowy Urząd Pracy w Piotrkowie Trybunalskim, Fenice Poland, Wojewódzki Urząd Pracy w Rzeszowie i Podlaski Urząd Wojewódzki.
Szkolenie archiwalne